Ik heb lang op mijn tong gebeten, maar nu kan ik het toch niet meer inhouden; Wat een ongelofelijk klote bedrijf is Ziggo. Als je een probleem hebt kun je beter je abonnement opzeggen, want ze zijn niet in staat om je als gewaardeerde klant te helpen.
Sinds ik mijn verhuizing half januari heb aangekondigd heb ik geen moment meer gebruik kunnen maken van het volledige pakket diensten waarvoor ik betaal. Nu ben ik verhuisd en zit ik alweer 6 dagen zonder TV en Internet. En de facturen van Ziggo blijven gewoon binnenkomen.
Er is al een monteur geweest, maar die kan het niet oplossen. Het ligt niet aan de hardware in huis, maar er moeten een paar PR’etjes afgehandeld worden. Vele uren gebeld en het enige wat ik krijg te horen; “Meneer, u moet nog even geduld hebben. Het zit in het systeem, er is niets wat ik nu kan doen. Misschien werkt het over een paar dagen.” Ik wacht nu al meer dan een paar dagen en ik kan wel wachten tot ik een ons weeg, maar ik heb niet het gevoel dat er voor mij aan een oplossing gewerkt wordt.
Als tester voor diverse Ziggo producten ben ik wel gewend dat er soms iets niet werkt. Je moet flexibel zijn in zulke situaties. Maar bij mij is de rek er nu uit.
Een simpele verhuizing. Hoe moeilijk kan het zijn?? Zoals vele mensen in deze tijden, werk ik vanuit huis. Geen werkend internet en dan??? Mijn telefoon als 4G hotspot gebruiken is als verbranden van geld. En denk je dat Ziggo met een werkbaar alternatief komt? Natuurlijk niet, er wordt helemaal niets aangeboden.
Soms krijg ik nog wat flarden van een Ziggo wifispot van een van de buren binnen. Niet bepaald een betrouwbaar alternatief.
Ik ben echt ten einde raad. Abonnement opzeggen lijkt echt de enige mogelijkheid. Maar overstappen op KPN is ook niet echt een mooi vooruitzicht. Ik wacht nog even een paar uur. Laat de emoties wat wegebben en neem daarna een besluit.
Ongelofelijk, dat je zo met je klanten omgaat.