wij hebben ziggo en vodafone ineen dan zou skyhowtime gratis bij ons abbonement zitten. had zelf al een jaar abonement bij skyshowtime .als wij nu ons skyshowtime acount activeer bij ziggo moet ik dan zelf mijn abonement bij skyshowtime opzeggen of regeld ziggo dat voor ons?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb zelf een jaarabonnement bij Skyshowtime en een abonnement van TV Max. Ik heb echter op de website van Skyshowtime gekeken bij veelgestelde vragen. Er staat. Over je Skyshowtime abonnement hoef je je geen zorgen te maken. We annuleren het zodra je je aanmeldt bij je provider.
Je zit ziet dan bij je account twee abonnementen. Een die via je provider loopt en je nog lopende abonnement. Dit laatste omdat er nog betaling op staat.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb zelf een jaarabonnement bij Skyshowtime en een abonnement van TV Max. Ik heb echter op de website van Skyshowtime gekeken bij veelgestelde vragen. Er staat. Over je Skyshowtime abonnement hoef je je geen zorgen te maken. We annuleren het zodra je je aanmeldt bij je provider.
Je zit ziet dan bij je account twee abonnementen. Een die via je provider loopt en je nog lopende abonnement. Dit laatste omdat er nog betaling op staat.
Hier nog wat extra informatie mbt bovengenoemde vraag. Men moet dus klikken op helpcentrum van Skyshowtime en kiezen voor Skyshowtime via providers. Als je alles heb gedaan wat men zegt mbt het activeren. Moet je naar beneden scrollen en klikken op veel gestelde vragen over het activeren bij providers. Daar vind je dus het antwoord over je abonnement bij Skyshowtime.
Ditzelfde werdt ook genoemd in het topic over Skyshowtime via Ziggo helaas is die info daar verdwenen.
Ook op deze Ziggo pagina ontbreekt die toch wel belangrijke informatie.
https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders-streamingdiensten/skyshowtime/skyshowtime-aanbod
Hier de genoemde pagina van Skyshowitme zelf.
https://www.skyshowtime.com/nl/help/article/switching-from-skyshowtime-to-partner-providers
Het belangrijkste om over na te denken zijn eventueel lopende kortingen in geval van een abonnement via Skysjowtime zelf die verdwijnen na overzetting.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.