Vraag
Reacties
Oplossing
Flora20!
Level 4

Wie regelt de opzegging van SkyShowTime bij dubbel abonnement in verband met gratis extra?

wij hebben ziggo en vodafone ineen dan zou skyhowtime gratis bij ons abbonement zitten. had zelf al een jaar abonement bij skyshowtime .als wij nu ons skyshowtime acount activeer bij ziggo moet ik dan zelf mijn abonement bij skyshowtime opzeggen of regeld ziggo dat voor ons?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Godelieve
Level 5

Ik heb zelf een jaarabonnement bij Skyshowtime en een abonnement van TV Max. Ik heb echter op de website van Skyshowtime gekeken bij veelgestelde vragen. Er staat. Over je Skyshowtime abonnement hoef je je geen zorgen te maken. We annuleren het zodra je je aanmeldt bij je provider.

Je zit ziet dan bij je account twee abonnementen.  Een die via je provider loopt en je nog lopende abonnement. Dit laatste omdat er nog betaling op staat. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Godelieve
Level 5

Ik heb zelf een jaarabonnement bij Skyshowtime en een abonnement van TV Max. Ik heb echter op de website van Skyshowtime gekeken bij veelgestelde vragen. Er staat. Over je Skyshowtime abonnement hoef je je geen zorgen te maken. We annuleren het zodra je je aanmeldt bij je provider.

Je zit ziet dan bij je account twee abonnementen.  Een die via je provider loopt en je nog lopende abonnement. Dit laatste omdat er nog betaling op staat. 

Godelieve
Level 5

Hier nog wat extra informatie mbt bovengenoemde vraag. Men moet dus klikken op helpcentrum van Skyshowtime en kiezen voor Skyshowtime via providers. Als je alles heb gedaan wat men zegt mbt het activeren. Moet je naar beneden scrollen en klikken op veel gestelde vragen over het activeren bij providers. Daar vind je dus het antwoord over je abonnement bij Skyshowtime.

Garihd
Level 18

Ditzelfde werdt ook genoemd in het topic over Skyshowtime via Ziggo helaas is die info daar verdwenen.

Ook op deze Ziggo pagina ontbreekt die toch wel belangrijke informatie.

https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders-streamingdiensten/skyshowtime/skyshowtime-aanbod

Hier de genoemde pagina van Skyshowitme zelf.

https://www.skyshowtime.com/nl/help/article/switching-from-skyshowtime-to-partner-providers

Het belangrijkste om over na te denken zijn eventueel lopende kortingen in geval van een abonnement via Skysjowtime zelf die verdwijnen na overzetting.