1
Vraag
2
Reacties
Mendelier

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Werkzaamheden wanneer afgerond

Volgens de site zijn er op dit moment werkzaamheden in mijn woonplaats gaande waardoor ik geen gebruik kan maken van de services van Ziggo. Ik heb hierdoor geen internet (zit nu op hotspot) en geen televisie. Op de site staat dat dit nog tot 15 juli gaat duren. Dit is nog 5 dagen!

Betekent dit dat ik de komende dagen zonder internet en televisie zit?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Vaak, niet altijd, zijn er tijdens werkzaamheden alleen maar (korte) onderbrekingen.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Welkom Mendelier op de Community.

Als het op de website staat en er zijn werkzaamheden, dan ben ik bang van wel.

Misschien zijn er compensatie's voor die een moderator voor je kan uitzoeken.

Ik ga het voorleggen aan ze.

Antwoorden zijn duidelijk gegeven zie ik onderaan.
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Vaak, niet altijd, zijn er tijdens werkzaamheden alleen maar (korte) onderbrekingen.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Mendelier wrote:
......
Betekent dit dat ik de komende dagen zonder internet en televisie zit?


Het zou kunnen, maar in de praktijk blijkt dat meestal erg mee te vallen. De individuele verbinding ligt er vaak maar even uit. Als u weer TV hebt, maar nog geen internet, start dan uw modem eens opnieuw.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
De compensatieregeling is geldig als er diensten meer dan een aantal uur niet werken.
Of het verwerken kan via een moderator of het kan via de klantenservice.

Neem, nadat het opgelost is, contact op met Ziggo, dan kan de exacte tijd van uitval vastgesteld worden en de daarbij horende compensatie verrekend worden met de volgende factuur.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Mendelier . Welkom hier!

De reacties hier kloppen helemaal. Het volledige onderhoud duurt een paar dagen, maar de individuele aansluitingen hebben hier meestal hooguit een paar uur "last" van. Het onderhoud is juist om (langdurige) storingen in de toekomst zo veel mogelijk te voorkomen ^^.

Dit alles staat overigens ook in de mail die we je hier op 2 juli hebben gestuurd. Heb je deze niet ontvangen?
Mendelier
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
De mail was bij mij bij spam terecht gekomen.

volfens de mail zou alles het na 5 uur weer moeten doen. Internet doet het ook weer, maar ik kan op televisie alleen zender 1,2, 3 en ziggo sport ontvangen. Hoe krijg ik de rest ook weer?
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Welke melding krijg je te zien bij de andere zenders?
Mendelier
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dat ik een abonnement moet afsluiten om die zenders ook te ontvangen.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Helder, wat dan vaak helpt is inloggen in je Mijn Ziggo, klik dan op Producten, scrol naar beneden totdat je de smartcard / mediabox tegenkomt waarop je deze melding helpt, klik op Zenders en pincode herstellen en klik dan op Opnieuw ophalen.

Wanneer je dit doet, moet de tv/mediabox aan staan en als het om een smartcard gaat, moet die in de tv/mediabox zitten.
Huizinga

Level 15
  • 1103Posts
  • 62Oplossingen
  • 226Likes
Mendelier wrote:
De mail was bij mij bij spam terecht gekomen.

volfens de mail zou alles het na 5 uur weer moeten doen. Internet doet het ook weer, maar ik kan op televisie alleen zender 1,2, 3 en ziggo sport ontvangen. Hoe krijg ik de rest ook weer?


Goedenavond!

Tv aan zetten op NPO 1 en dan via Mijn Ziggo ( onder producten) het zenderaanbod van de betreffende smartcard opnieuw ophalen. Even een kwartiertje geduld en dan zou alles weer moeten werken.

Groeten, Christiaan
Mendelier
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Thanks! Het is gelukt ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic