Ondanks meerdere keren telefonisch contact te hebben gehad met Ziggo en zei hebben aangegeven mijn welkomstcadeau namelijk een Bol.com Cadeaubon ter waarde van 450 euro per mail zouden gaan mailen heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet of nog kan doen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Esmeralda11 - allereerst welkom bij de Ziggo Community en uiteraard een fijne eerste kerstdag gewenst 🙂
Zuur dat je na meerdere keren telefonisch contact nog niets hebt vernomen omtrent je bon.
Zojuist heb ik je gegevens bekeken en de bevestiging erbij gepakt enkel zie ik nergens de bon op deze bevestiging staan.
Tijd om op onderzoek uit te gaan dus!
Heb je hier zelf een screenshot van en zou je mij deze middels een privé bericht willen sturen?
Overigens heb ik je gebruikersnaam aangepast omdat deze niet voldeed aan de richtlijnen.
Ik hoor graag even van je, dankjewel alvast!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De huisregels van de Ziggo Community - Ziggo Community
Als Ziggo niet snel de cadeaubon levert, ben je dan wel gebonden aan jouw contract?
Het moet wel van twee kanten komen.
Wat zou @Esmeralda11 opschieten met verbreken van het contract, als dat al mogelijk zou zijn? Weet ze in ieder geval zeker dat ze die Bol bon niet krijgt.
Je schiet er in ieder geval mee op dat je een duidelijk signaal afgeeft dat je als klant met respect behandeld wil worden.
Volgens mij duidt een veelvoorkomend administratief probleem bij ziggo, niet per definitie tot een respectloze behandeling van een klant lijkt mij.
Maar eigenlijk had ik niet willen reageren, omdat het geheel of topic is.
Hi @Esmeralda11 - allereerst welkom bij de Ziggo Community en uiteraard een fijne eerste kerstdag gewenst 🙂
Zuur dat je na meerdere keren telefonisch contact nog niets hebt vernomen omtrent je bon.
Zojuist heb ik je gegevens bekeken en de bevestiging erbij gepakt enkel zie ik nergens de bon op deze bevestiging staan.
Tijd om op onderzoek uit te gaan dus!
Heb je hier zelf een screenshot van en zou je mij deze middels een privé bericht willen sturen?
Overigens heb ik je gebruikersnaam aangepast omdat deze niet voldeed aan de richtlijnen.
Ik hoor graag even van je, dankjewel alvast!
dankjewel!
Ik ga er intern achteraan en zodra ik hier reactie op heb, hoor je van mij.
Mijn advies is om verder geen contact meer te zoeken via andere wegen dan deze, dit om te voorkomen dat dingen elkaar kruisen.
Voor nu fijne feestdagen en ik hoop snel met nieuws te kunnen komen @Esmeralda11
Hi @Esmeralda11 - ik hoop dat je een mooie kerst hebt gehad!
Zojuist heb ik reactie van een interne afdeling omtrent je bol.com bon gekregen.
We zien zowel in onze systemen als in de verzonden bevestiging géén bon terug.
Je hebt eerder een screenshot gestuurd van de mail die je hebt ontvangen.
Staat hier ook een bestelnummer of klantnummer bij?
Kan je deze privé naar mij sturen door naar mijn profiel toe te gaan?
Als iets veel voorkomt en Ziggo dit weet maar dan toch nieuwe klanten werven met iets wat niet wordt nagekomen maar wel de volle mep incasseren bij de klant vind ik niet getuigen van respect.
Misschien eerst even wachten op meer duidelijkheid voordat je weer met kritiek komt?
Even een update vanaf deze kant @Esmeralda ZIGG0. Ons contactpersoon heeft de voucher handmatig voor je aangevraagd. Deze ontvang je binnen vijf dagen op het e-mailadres welke ook staat vermeld in jouw community profiel.
Een fijn weekend gewenst 🙂
Als het handmatig moet worden aangemaakt door een behulpzame Cecilia gaat er toch iets grondigs mis in de systemen van Ziggo.
Nou dan mag je collega ook voor mij aan de gang
Wij hebben in november 2024 een abbonement voor 2 jaar afgesloten
En zouden zelfs een bon van 500 krijgen
Worden tot 2x toe afgescheept met 450 euro bon,maar dat is niet overeengekomen
Nu al 3 weken aan het bellen en inmiddels alle beloftes wel zon beetje gehad geloof ik
Maar een bon leveren waar we recht op hebben
Krijgen we gewoon niet
Ik begin het een beetje zwaar zat te worden
Ik hoop hier nu eens wat te bereiken
Ik heb contact gezocht met mijn collega's hierover @Richardcabrio Zodra ik meer weet, laat ik het je hier weten.
Ik heb inmiddels reactie van mijn collega's. We zorgen ervoor dat je morgen alsnog per e-mail de juiste voucher ontvangt @Richardcabrio
Ik zou kiezen voor die 900 euro 😛
( 2 keer afgescheept met 450 euro)
Wij hebben in November 2024 de overstap gemaakt. Ook nog steeds de 500 bol.com bon niet ontvangen
Ik heb dit even voor je nagekeken @D.Aybas-Skahic Ik zie inderdaad bij je bestelling een bol.com cadeaukaart t.w.v € 500,- staan. Deze ontvang je 7 dagen na de betaling van je eerste factuur. Dit betekent dat je de voucher in de loop van deze week zult ontvangen. Geef je ons een seintje zodra je deze binnen hebt?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.