Vraag
Reacties
Oplossing
Esmeralda11
Level 1

Welkomstcadeau 'Bol.com cadeaubon' nog steeds niet ontvangen

Ondanks meerdere keren telefonisch contact te hebben gehad met Ziggo en zei hebben aangegeven mijn welkomstcadeau namelijk een Bol.com Cadeaubon ter waarde van 450 euro per mail zouden gaan mailen heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet of nog kan doen. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Esmeralda11 - allereerst welkom bij de Ziggo Community en uiteraard een fijne eerste kerstdag gewenst 🙂

 

Zuur dat je na meerdere keren telefonisch contact nog niets hebt vernomen omtrent je bon.

Zojuist heb ik je gegevens bekeken en de bevestiging erbij gepakt enkel zie ik nergens de bon op deze bevestiging staan. 

Tijd om op onderzoek uit te gaan dus!

Heb je hier zelf een screenshot van en zou je mij deze middels een privé bericht willen sturen?

 

Overigens heb ik je gebruikersnaam aangepast omdat deze niet voldeed aan de richtlijnen.

 

Ik hoor graag even van je, dankjewel alvast!

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
20 Reacties 20
Meldingen
Aan Uit
Steefb
Level 20

 

De huisregels van de Ziggo Community - Ziggo Community

 

  • Gebruik niet de naam 'Ziggo', 'Vodafone' of 'VodafoneZiggo' in je gebruikersnaam of profielfoto om verwarring met de moderators van Ziggo te voorkomen
0 Kudos
wewanl
Level 17

Als Ziggo niet snel de cadeaubon levert, ben je dan wel gebonden aan jouw contract? 

Het moet wel van twee kanten komen.

 

 

 

HaJee83
Level 11

Wat zou @Esmeralda11 opschieten met verbreken van het contract, als dat al mogelijk zou zijn? Weet ze in ieder geval zeker dat ze die Bol bon niet krijgt.

wewanl
Level 17

Je schiet er in ieder geval mee op dat je een duidelijk signaal afgeeft dat je als klant met respect behandeld wil worden. 

Hatolex
Level 16

Volgens mij duidt een veelvoorkomend administratief probleem bij ziggo, niet per definitie tot een respectloze behandeling van een klant  lijkt mij.

 

Maar eigenlijk had ik niet willen reageren, omdat het geheel of topic is.

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Esmeralda11 - allereerst welkom bij de Ziggo Community en uiteraard een fijne eerste kerstdag gewenst 🙂

 

Zuur dat je na meerdere keren telefonisch contact nog niets hebt vernomen omtrent je bon.

Zojuist heb ik je gegevens bekeken en de bevestiging erbij gepakt enkel zie ik nergens de bon op deze bevestiging staan. 

Tijd om op onderzoek uit te gaan dus!

Heb je hier zelf een screenshot van en zou je mij deze middels een privé bericht willen sturen?

 

Overigens heb ik je gebruikersnaam aangepast omdat deze niet voldeed aan de richtlijnen.

 

Ik hoor graag even van je, dankjewel alvast!

0 Kudos
Ga naar reactie
Esmeralda11
Level 1
Topicstarter

1000016488.jpg

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

dankjewel! 

 

Ik ga er intern achteraan en zodra ik hier reactie op heb, hoor je van mij.

Mijn advies is om verder geen contact meer te zoeken via andere wegen dan deze, dit om te voorkomen dat dingen elkaar kruisen.

 

Voor nu fijne feestdagen en ik hoop snel met nieuws te kunnen komen @Esmeralda11 

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Esmeralda11 - ik hoop dat je een mooie kerst hebt gehad!

 

Zojuist heb ik reactie van een interne afdeling omtrent je bol.com bon gekregen.

We zien zowel in onze systemen als in de verzonden bevestiging géén bon terug.

 

Je hebt eerder een screenshot gestuurd van de mail die je hebt ontvangen.

Staat hier ook een bestelnummer of klantnummer bij? 
Kan je deze privé naar mij sturen door naar mijn profiel toe te gaan?

0 Kudos
wewanl
Level 17

Als iets veel voorkomt en Ziggo dit weet maar dan toch nieuwe klanten werven met iets wat niet wordt nagekomen maar wel de volle mep incasseren bij de klant vind ik niet getuigen van respect.

0 Kudos
HaJee83
Level 11

Misschien eerst even wachten op meer duidelijkheid voordat je weer met kritiek komt?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Even een update vanaf deze kant @Esmeralda ZIGG0. Ons contactpersoon heeft de voucher handmatig voor je aangevraagd. Deze ontvang je binnen vijf dagen op het e-mailadres welke ook staat vermeld in jouw community profiel.

Een fijn weekend gewenst 🙂

0 Kudos
wewanl
Level 17

Als het handmatig moet worden aangemaakt door een behulpzame Cecilia gaat er toch iets grondigs mis in de systemen van Ziggo. 

0 Kudos
Richardcabrio
Level 1

Nou dan mag je collega ook voor mij aan de gang

Wij hebben in november 2024 een abbonement voor 2 jaar afgesloten

En zouden zelfs een bon van 500 krijgen

Worden tot 2x toe afgescheept met 450 euro bon,maar dat is niet overeengekomen

Nu al 3 weken aan het bellen en inmiddels alle beloftes wel zon beetje gehad geloof ik

Maar een bon leveren waar we recht op hebben

Krijgen we gewoon niet

Ik begin het een beetje zwaar zat te worden

Ik hoop hier nu eens wat te bereiken

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Ik heb contact gezocht met mijn collega's hierover @Richardcabrio Zodra ik meer weet, laat ik het je hier weten. 

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Ik heb inmiddels reactie van mijn collega's. We zorgen ervoor dat je morgen alsnog per e-mail de juiste voucher ontvangt @Richardcabrio 

0 Kudos
wewanl
Level 17

Ik zou kiezen voor die 900 euro 😛

( 2 keer afgescheept met 450 euro)

0 Kudos
D.Aybas-Skahic
Level 1

Wij hebben in November 2024 de overstap gemaakt. Ook nog steeds de 500 bol.com bon niet ontvangen 

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Ik heb dit even voor je nagekeken @D.Aybas-Skahic Ik zie inderdaad bij je bestelling een bol.com cadeaukaart t.w.v € 500,- staan. Deze ontvang je 7 dagen na de betaling van je eerste factuur. Dit betekent dat je de voucher in de loop van deze week zult ontvangen. Geef je ons een seintje zodra je deze binnen hebt?

 

 

 

0 Kudos