1
Vraag
2
Reageer en help mee
Alex88

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Welke ontvanger of CI module krijg je bij dit abonnement?

Eigenlijk heb ik een hele korte vraag: is iemand toevallig bekend met het voordeelpakket wat je kan afsluiten via www.ziggo.nl/euro ?

Internet en telefonie lijkt me duidelijk, 50/20 Mbit en standaard bellen. Het TV abonnement staat benoemd als TV Start, volgens mij hoort hier een ontvanger of CI module bij. Iemand die toevallig weet wat je bij dit pakket krijgt? Is dat nog de Mediabox XL of al de Next Mini, of eventueel zelfs een CI module? Of zit er helemaal niks bij en kun je via coax alleen de ongecodeerde zenders zien en heb je voor de rest de Ziggo go app nodig?

Ik ben benieuwd of iemand dit weet, alvast bedankt.

8 Reacties 8
Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16799Posts
  • 1317Oplossingen
  • 3052Likes

Zoals ik dit lees is dit een uitbreiding van het bestaande TV abonnement met internet en vaste telefonie. Aan het TV abonnement wordt verder niets gewijzigd. Dus ik verwacht niet dat u een mediabox of CI+ module krijgt als u die nu nog niet heeft. Met de Ziggo Go app kunt u dan, naar mijn verwachting, ook alleen maar de ongecodeerde zenders ontvangen.

Alex88
topicstarter
Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Dat zou ik inderdaad ook verwachten, maar Kabel TV (zonder decoder) wordt zo te zien wel vervangen door TV Start als je doorklikt. Is TV Start te verkrijgen zonder ontvanger?

Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16799Posts
  • 1317Oplossingen
  • 3052Likes

Als u in uw profiel uw adresgegevens, postcode en huisnummer, invult zal een moderator het u morgen of overmorgen vertellen het het precies in elkaar zit. Ik vind het inderdaad ook niet helemaal duidelijk.

Pineapple
Expert
Expert
  • 1005Posts
  • 129Oplossingen
  • 281Likes

Bij het abonnement TV Start ontvang je een digitale ontvanger, zoals een Mediabox Next/Mini of CI+ Module, in bruikleen. Bij Kabel TV niet. Daarnaast moet je ook voldoen aan de actievoorwaarden om het pakket af te kunnen nemen. Weet niet of je ze al had gelezen, maar wel handig om te weten waar je aan toe bent! 

Pineapple_1-1654069442891.png

Alex88
topicstarter
Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

De actievoorwaarden heb ik gelezen. Inderdaad de situatie dat je nu Kabel TV hebt en als je dit pakket bestelt, wordt je blijkbaar omgezet naar TV Start en dan ben ik inderdaad benieuwd wat je krijgt. Mediabox Next zal het niet zijn denk ik, die zie je nergens in combinatie met TV Start. Of die mediabox XL nog geleverd wordt vraag ik me af, dat is volgens mij ook wel een beetje voorbij. Dus het zal of de Next Mini zijn of een CI module gok ik, maar ben benieuwd welke van de twee.

Pineapple
Expert
Expert
  • 1005Posts
  • 129Oplossingen
  • 281Likes

Aha, mooi, aangezien deze vaak niet worden gelezen 🙂 .. Of je wacht op een moderator die je de juiste informatie zal geven of je belt naar het nummer: 

Pineapple_1-1654070871205.png

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11902Posts
  • 948Oplossingen
  • 4357Likes

Hey @Alex88
Hmm, dit is een goeie. Naar mijn weten zou er ook niets aan je tv abonnement moeten veranderen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat het ook al een tijd geleden is geweest dat ik dit abonnement bij iemand kon aanbieden. 
Kan je je postcode en huisnummer in je profiel noteren, zoals Jan F. al noemde? Dan kijk ik even met je mee en kom ik zo snel mogelijk met het verlossende antwoord! 

Alex88
topicstarter
Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Het is eigenlijk een algemene vraag (voor iemand anders, die momenteel alleen Kabel TV heeft). Ikzelf ben al voorzien van internet via Ziggo dus het is niet op mij van toepassing.

Als het niet bekend is wat voor decoder je krijgt, dan is het natuurlijk ook een optie dat diegene het pakket gewoon bestelt en kijk wat er gebeurt. Maar zou mooi zijn om het vooraf te weten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates