Opgelost! Ga naar oplossing.
Bertus wrote:
Heeft iemand een goede suggestie voor een vervanger van de Ziggo nieuwsgroep als ik besluit over te stappen naar een nieuw abonnement? Het zal dan wel een betaalde pay-server worden. Hoe gaat dat dan in zijn werk?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
dan2ziggo wrote:
Via een mede abonnee van Ziggo kreeg ik de tip om een spotnet account te activeren middels het Ziggo-account dat ik nu heb. Maar lees op de site dat per april 2015 deze niet meer worden geleverd. Klopt dit of kan ik toch een dergelijk account gebruiken om eens te kijken wat ik hier eventueel kan vinden en/of downloaden.
Wie o wie kan me hierin helpen?
En zo ja wat zijn de geldende regels en instellingen.
groet, Daniel
user_002 wrote:
O sorry dat is eigenlijk ook wel bekend maar door automatisme gewoon deze naam gebruikt!
Ik zal kijken of ik dit kan aanpassen. Bedankt voor je reactie en ben weer wat wijzer.
Groet Daniel
Ronald Ziggo wrote:
Hallo N.N.
Dit was door een fout in het systeem en niet een bewuste actie van Daniel 🙂
Toch bedankt voor het melden, je bericht komt alleen wel wat dreigend over voor nieuwe gebruikers. Ook al weet ik dat je het niet zo bedoeld, misschien zou je het in de toekomst wel iets kunnen nuanceren.
Gr,
Bertus wrote:
Heeft iemand een goede suggestie voor een vervanger van de Ziggo nieuwsgroep als ik besluit over te stappen naar een nieuw abonnement? Het zal dan wel een betaalde pay-server worden. Hoe gaat dat dan in zijn werk?
Op dit moment heb ik een alles in 1 plus pakket van Ziggo inclusief de nieuwsgroepen.
Ook heb ik een Vodafone abonnement op hetzelfde adres, maar ik kom niet in aanmerking voor de dubbele MB's van Vodafone omdat ik een oud alles in 1 plus pakket heb. Ik neem wel digitale tv, telefoon en een internet af van Ziggo.
Bij Vodafone krijg ik als antwoord dat er niet genoeg vinkjes aangevinkt zijn om gebruik te kunnen maken van de dubbele data.
Ik zou graag dubbele data van Vodafone willen en mijn oude abonnement alles in 1 plus van Ziggo willen behouden. Het extra zenderpakket hoeft van mij niet. Kan iemand van Ziggo van antwoord geven? Alvast bedankt!
Non-stop gratis extra’s
Heb je een Start, Smart, Scherp, Red of Black abonnement? En daarnaast digitale TV en internet (snelheid minimaal 30 Mbps) van Ziggo?
Dan krijg je van ons non-stop gratis extra’s!
Bertus wrote:
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.