1
Vraag
2
Reacties
Kobus48

Level 2
  • 10Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Wat zijn nu exact mijn abonnementskosten per maand?

Wat zijn nu exact mijn abonnementskosten per maand?
Ik heb “Internet + TV Complete zonder vast bellen” en geen extra zenders. Mijn maandbedrag in juni 2021 is nu €74, 95 geworden en het oorspronkelijke maandbedrag is €68,-. Eerlijk gezegd kan ik na het verwijderen van een jaar gratis Ziggo Sport geen hoogte meer krijgen van het maandbedrag! Graag het juiste bedrag.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @Kobus48,

Begrijpelijke vraag als de bedragen van de laatste facturen anders zijn dan verwacht. Al is een Internet Complete en TV Complete (zonder bellen) abonnement inderdaad €68 per maand.

De laatste 2 facturen waren echter anders vanwege een verrekening van Ziggo Sport Totaal ( daardoor betaalde je minder) en verwerk- en verzendkosten voor deze afstandsbediening. Daardoor viel de laatste factuur €6,95 hoger uit.  

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @Kobus48,

Begrijpelijke vraag als de bedragen van de laatste facturen anders zijn dan verwacht. Al is een Internet Complete en TV Complete (zonder bellen) abonnement inderdaad €68 per maand.

De laatste 2 facturen waren echter anders vanwege een verrekening van Ziggo Sport Totaal ( daardoor betaalde je minder) en verwerk- en verzendkosten voor deze afstandsbediening. Daardoor viel de laatste factuur €6,95 hoger uit.  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic