Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Castille
Level 2

Wat mee te nemen bij een verhuizing?

Ik ga binnenkort verhuizen naar een nieuwbouwwoning waar ook een Ziggo aansluiting aanwezig is.

In mijn huidige woning heb ik als aansluiting in de meterkast een wit kastje met 1 aansluiting bovenop. Die leidt naar een splitter. Vanuit de splitter gaat 1 kabel naar mijn modem en een naar een versterker. Vanuit de versterker lopen de coax-kabels naar de verschillende TV-aansluitingen in mijn woning.

In mijn nieuwe woning zit alleen het witte kastje met de ene aansluiting bovenop. Moet ik de splitter en de versterker meenemen naar mijn nieuwe woning en daar weer aansluiten? Of blijft dat achter in de oude woning en moet ik dat voor de nieuwe woning opnieuw regelen?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gio2903
Level 17

je mag alles meenemen vanaf aop, dus het 1e kabeltje die daarop zit en de rest richting de binnenhuisinstallatie. de kabels die vanuit de meterkast zijn getrokken naar de woning laat je natuurlijk wel zitten. echter zou ik wel een monteur in je nieuwe woning laten komen, dat aop is namelijk oud en gevoelig voor storing. een monteur is gratis bij verhuizing!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Steefb
Level 20

Je neemt alles mee wat na het eerste aansluitpunt zit.

Het is onbekend wat nieuwe bewoners nodig hebben en of ze überhaupt ziggo gaan nemen. 

Verhuizen met Ziggo | Verhuizen zonder zorgen | Ziggo

3. De dag van verhuizen

Ziggo apparatuur zoals je modem en mediabox neem je zelf mee, en sluit je opnieuw aan. Installeren is eenvoudig. Lukt het niet of heb je vragen? Dan helpen we je daar graag mee. De Ziggo Verhuisservice kost jou helemaal niets. 

0 Kudos
Gio2903
Level 17

je mag alles meenemen vanaf aop, dus het 1e kabeltje die daarop zit en de rest richting de binnenhuisinstallatie. de kabels die vanuit de meterkast zijn getrokken naar de woning laat je natuurlijk wel zitten. echter zou ik wel een monteur in je nieuwe woning laten komen, dat aop is namelijk oud en gevoelig voor storing. een monteur is gratis bij verhuizing!

Castille
Level 2
Topicstarter

Dank voor jullie reacties. Ik weet genoeg zo 😁

0 Kudos