Ik ga binnenkort verhuizen naar een nieuwbouwwoning waar ook een Ziggo aansluiting aanwezig is.
In mijn huidige woning heb ik als aansluiting in de meterkast een wit kastje met 1 aansluiting bovenop. Die leidt naar een splitter. Vanuit de splitter gaat 1 kabel naar mijn modem en een naar een versterker. Vanuit de versterker lopen de coax-kabels naar de verschillende TV-aansluitingen in mijn woning.
In mijn nieuwe woning zit alleen het witte kastje met de ene aansluiting bovenop. Moet ik de splitter en de versterker meenemen naar mijn nieuwe woning en daar weer aansluiten? Of blijft dat achter in de oude woning en moet ik dat voor de nieuwe woning opnieuw regelen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
je mag alles meenemen vanaf aop, dus het 1e kabeltje die daarop zit en de rest richting de binnenhuisinstallatie. de kabels die vanuit de meterkast zijn getrokken naar de woning laat je natuurlijk wel zitten. echter zou ik wel een monteur in je nieuwe woning laten komen, dat aop is namelijk oud en gevoelig voor storing. een monteur is gratis bij verhuizing!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je neemt alles mee wat na het eerste aansluitpunt zit.
Het is onbekend wat nieuwe bewoners nodig hebben en of ze überhaupt ziggo gaan nemen.
Verhuizen met Ziggo | Verhuizen zonder zorgen | Ziggo
Ziggo apparatuur zoals je modem en mediabox neem je zelf mee, en sluit je opnieuw aan. Installeren is eenvoudig. Lukt het niet of heb je vragen? Dan helpen we je daar graag mee. De Ziggo Verhuisservice kost jou helemaal niets.
je mag alles meenemen vanaf aop, dus het 1e kabeltje die daarop zit en de rest richting de binnenhuisinstallatie. de kabels die vanuit de meterkast zijn getrokken naar de woning laat je natuurlijk wel zitten. echter zou ik wel een monteur in je nieuwe woning laten komen, dat aop is namelijk oud en gevoelig voor storing. een monteur is gratis bij verhuizing!
Dank voor jullie reacties. Ik weet genoeg zo 😁
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.