Hi,
Ik lees in meerdere topics dat Ziggo tegenwoordig niet meer kosteloos POA-01B splitters, langere TV kabels etc toe kan zenden. Ik heb zelf 2 maanden terug via de klantenservice kosteloos een POA-01B splitter toegezonden gekregen, dus wat in die topics staat is anders dan mijn eigen ervaring.
Kan een moderator uitsluitsel geven hoe dit precies zit? En als het toezenden van TV kabels nog mogelijk is, welke lengtes zijn leverbaar? Ik zag daarnaast in een topic dat iemand een POA-550 toegezonden kreeg, is deze dan inmiddels ook door Ziggo toe te sturen?
Alvast bedankt! 🙂
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb dit begin deze maand ook nagevraagd en ontving daarop onderstaand antwoord:
Het beleid rondom nalevermateriaal is inderdaad al enige tijd geleden aangepast. We kunnen materiaal naleveren als het ontbreekt in het standaard installatiepakket of als er een onderdeel uit het installatiepakket zichtbaar defect is. Dit laatste is van toepassing zolang de klant een actief abonnement bij ons heeft. Voor alle materialen die niet voldoen aan bovenstaande criteria geldt dat de klant het materiaal zelf kan aanschaffen, bijvoorbeeld in de nalever webshop.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb dit begin deze maand ook nagevraagd en ontving daarop onderstaand antwoord:
Het beleid rondom nalevermateriaal is inderdaad al enige tijd geleden aangepast. We kunnen materiaal naleveren als het ontbreekt in het standaard installatiepakket of als er een onderdeel uit het installatiepakket zichtbaar defect is. Dit laatste is van toepassing zolang de klant een actief abonnement bij ons heeft. Voor alle materialen die niet voldoen aan bovenstaande criteria geldt dat de klant het materiaal zelf kan aanschaffen, bijvoorbeeld in de nalever webshop.
heel goed, want klantenservice verstuurde in het verleden veel te veel onnodige kabels. qua tv-kabels is alleen 3m beschikbaar en qua splitters alleen de poa-01-b. ook de rood-rood en rood-groen modem-kabels zijn beschikbaar. verder natuurlijk adapters voor verschillende mediaboxen/modems/pods(+deco's).
de poa-550 kan alleen door een select aantal moderators worden gestuurd
Eigenlijk beantwoordt @tobiastheebe je direct al! Het is afhankelijk van de situatie natuurlijk. Maar in essentie alleen wanneer materiaal ontbreekt, of wanneer het defect is. Soms gebeurt het weleens in analyses dat we zaken voor de zekerheid of ter controle toesturen.
Het is om grip te houden op de bestellingen en vooral ervoor te zorgen dat alleen nodige kabels verstuurd worden, zoals @Gio2903 aangeeft.
extra splitters en of kabels kun je bestellen via de Ziggo webshop
https://randapparatuur.ziggo.nl/randapparatuur/details/59695
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.