Hallo allemaal,
Ik wil graag een set SmartWifi boosters huren. Er staat dat je een set van 3 huurt voor €2,50 per maand, maar je moet het aantal stuks selecteren. Mijn vraag is dus, is het aantal stuks het aantal boosters, of is het het aantal sets van drie? Bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat staat er heel raar, in dit geval lijkt mij 1 stuk een set van 3. Gezien overal staat dat je maar 1 set kan huren is deze vraag wel heel vreemd.
€7,50 voor drie deco units is in mijn ogen wel heel veel.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat staat er heel raar, in dit geval lijkt mij 1 stuk een set van 3. Gezien overal staat dat je maar 1 set kan huren is deze vraag wel heel vreemd.
€7,50 voor drie deco units is in mijn ogen wel heel veel.
Bedankt, dit leek mij ook de meest logische oplossing. Te zien aan de screenshots die Pasi heeft gestuurd, is dit inderdaad de oplossing.
@RubrumMagnatus schreef:Bedankt, dit leek mij ook de meest logische oplossing...
M.b.t. de installatie, leest u dit eens : Leidraad voor TP-Link DECO
@RubrumMagnatus puur uit belangstelling hoeveel stuks kon je kiezen? Als je op dat uitval pijltje klikte?
Op zijn meest kon je 3 stuks kiezen. Ik weet alleen niet of je van die drie sets van drie één groot mesh-netwerk kan maken, het lijkt me waarschijnlijker dat je dan 3 verschillende mesh-netwerken hebt.
Met 3 sets dus negen units kan je één mesh netwerk maken. Zeker als je deze instelt als accespunt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.