Mijn abonnement verloopt op 23 oktober. Wat is de opzegtermijn? Een maand van tevoren.
ik kan het ook door de nieuwe provider laten doen, heb ik dan per 24 oktober mijn nieuwe abonnement of iets ieder, zodat je niet zonder zit.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het beste is een overstap service te gebruiken van een nieuwe provider, want dan stopt de oude pas als de nieuwe actief is, duurt die activatie langer dan gepland, dan blijft de oude provider ook langer werken tot de nieuwe werkelijk actief is en zit je niet zonder.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het beste is een overstap service te gebruiken van een nieuwe provider, want dan stopt de oude pas als de nieuwe actief is, duurt die activatie langer dan gepland, dan blijft de oude provider ook langer werken tot de nieuwe werkelijk actief is en zit je niet zonder.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.