1
Vraag
2
Reacties
Juster

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat doe ik met een Digitale ontvanger FullD van Ziggo die overbodig is geworden?

Als het goed is ontvang ik vandaag een Next Mini voor de 2de TV. Wat doe ik met de "Digitale ontvanger Full Digital" van Ziggo die overbodig is geworden ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Ha Juster,

Volgens mij is de Digitale Ontvanger nog steeds een apparaat in bruikleen als ik de pagina over restwaarde bekijk. Dan zou deze terugmoeten naar Ziggo, anders loop je kans restwaarde in rekening te krijgen (al zal het niet zoveel zijn na een paar jaar 🙂 ). Het snelste kom je erachter door contact op te nemen met de klantenservice via www.ziggo.nl/chat, 1200 (Ziggo-lijn) of 0900-1884 (andere lijn)!

Bekijk in context

1 Reactie 1
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Ha Juster,

Volgens mij is de Digitale Ontvanger nog steeds een apparaat in bruikleen als ik de pagina over restwaarde bekijk. Dan zou deze terugmoeten naar Ziggo, anders loop je kans restwaarde in rekening te krijgen (al zal het niet zoveel zijn na een paar jaar 🙂 ). Het snelste kom je erachter door contact op te nemen met de klantenservice via www.ziggo.nl/chat, 1200 (Ziggo-lijn) of 0900-1884 (andere lijn)!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic