Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
MaxMarcel
Level 1

Was mijn vorige abonnement te duur?

Mijn Huidige abo is de start, hiervoor betaal ik €49,50.
ik bezit geen mediabox en heb dus ook niets aan interactieve tv.
nu lees ik als ik een nieuwe klant zou zijn dat ik maar €43,95 zou betalen voor exact hetzelfde. (dus zonder interactieve tv en vast bellen).
kan ook nergens vinden in mijn gegevens om het bellen (waar ik dus geen gebruik van maak) te ontkoppelen eveneens als de interactieve tv, (Heb nooit een mediabox mogen ontvangen ? )
Betaal ik dus nu teveel of wat doe ik verkeerd, HELP a.u.b.

m.v.g. Marcel

p.s. nieuw hier.....mocht ik iets fout doen, hoor ik het graag.
0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MaxMarcel
Level 1
Topicstarter
Be rt wrote:
Een foutje, geen enkel probleem, niet belangrijk.

Je vraag beantwoord krijgen, dat is belangrijk.

Overleg even met de chat van Ziggo wat je het beste kunt doen met je abonnement, zij kunnen alle soorten abonnementen voor je in orde maken:

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat

Dank je ga ik proberen :thumbsup:

Bekijk in context

8 Reacties 8
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Een foutje, geen enkel probleem, niet belangrijk.

Je vraag beantwoord krijgen, dat is belangrijk.

Overleg even met de chat van Ziggo wat je het beste kunt doen met je abonnement, zij kunnen alle soorten abonnementen voor je in orde maken:

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
MaxMarcel
Level 1
Topicstarter
Be rt wrote:
Een foutje, geen enkel probleem, niet belangrijk.

Je vraag beantwoord krijgen, dat is belangrijk.

Overleg even met de chat van Ziggo wat je het beste kunt doen met je abonnement, zij kunnen alle soorten abonnementen voor je in orde maken:

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat

Dank je ga ik proberen :thumbsup:
EnergieBoy
Level 19
En MaxMarcel
Heb je al contact gehad met de klantenservice van Ziggo?

Wil je ons laten weten wat er uiteindelijk uit is gekomen?
Alvast bedankt!
0 Kudos
MaxMarcel
Level 1
Topicstarter
EnergieBoy wrote:
En MaxMarcel
Heb je al contact gehad met de klantenservice van Ziggo?

Wil je ons laten weten wat er uiteindelijk uit is gekomen?
Alvast bedankt!


ff gekopieeerd uit mijn mail:
Dit krijgt u van onsAlle bedragen zijn in euro's
en inclusief 21% BTW
Wat zit er in uw pakket?
Dit is het, handig om te weten. 43,95

  • Kabel TV
  • Internet Start
  • Safe Online
dit had ik voordetijd dus ook al :see_no_evil: maar nu €5,50 goedkoper
0 Kudos
Evert
Level 18
T.E.A.M.
Heb je geen CI+ module of mediabox gekregen? Die hoort namelijk wel bij een Start abonnement omdat je daarmee dan ook meer zenders kunt bekijken. Vandaar ook het prijs verschil.
0 Kudos
Mess89
Level 1
I-Evert-I wrote:
Heb je geen CI+ module of mediabox gekregen? Die hoort namelijk wel bij een Start abonnement omdat je daarmee dan ook meer zenders kunt bekijken. Vandaar ook het prijs verschil.


Hij heeft geen Start Triple play pakket, maar kabel tv en Internet Start, dus dit klopt
0 Kudos
Evert
Level 18
T.E.A.M.
Ah, ik heb het allemaal even verkeerd begrepen. Ik dacht dat hij TV Start had, maar kabel tv zou moeten hebben. :speak_no_evil:
0 Kudos
Anne H
Community Developer
Community Developer
Hallo MaxMarcel, welkom op onze Community.

Fijn dat alles nu naar wens geregeld is. Bij dat vorige bedrag had je TV Standaard met een CI+ module als je geen mediabox hebt gekregen. Kan niet missen. Dit kun je ook op je facturen zien. Je had voorheen dus meer zenders. Maar als je daar toch niet naar keek dan is Kabel TV helemaal prima en voordeliger 🙂 Goed dat je hierover contact hebt opgenomen.
0 Kudos