Opgelost! Ga naar oplossing.
Be rt wrote:
Een foutje, geen enkel probleem, niet belangrijk.
Je vraag beantwoord krijgen, dat is belangrijk.
Overleg even met de chat van Ziggo wat je het beste kunt doen met je abonnement, zij kunnen alle soorten abonnementen voor je in orde maken:
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Be rt wrote:
Een foutje, geen enkel probleem, niet belangrijk.
Je vraag beantwoord krijgen, dat is belangrijk.
Overleg even met de chat van Ziggo wat je het beste kunt doen met je abonnement, zij kunnen alle soorten abonnementen voor je in orde maken:
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
EnergieBoy wrote:
En MaxMarcel
Heb je al contact gehad met de klantenservice van Ziggo?
Wil je ons laten weten wat er uiteindelijk uit is gekomen?
Alvast bedankt!
I-Evert-I wrote:
Heb je geen CI+ module of mediabox gekregen? Die hoort namelijk wel bij een Start abonnement omdat je daarmee dan ook meer zenders kunt bekijken. Vandaar ook het prijs verschil.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.