RC3

Level 3
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Wanneer ontvang mijn facturen?

Hoihoi,Ik ben een nieuwe klant(tv en internet)sinds 19 november en wil graag weten op welke datum elke maand kan ik mijn factuur inzien in mijn ziggo app? Ik ben bang voor driedubbele hoge kosten want ik had gelezen dat je maand vooruit betaald. 

Iemand zei de 7de zie je de factuur maar het is nu de 8ste en ik zie nog geen factuur.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Er is geen vaste datum, alle klanten zitten in factuur aanmaak blokken en incasso blokken, dat kan gedurende de hele maand zijn, wacht de 1e factuur en incasso af, daarna blijft het hetzelfde blok of je moet een andere incasso blok willen, dan kan dat aangepast worden.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Er is geen vaste datum, alle klanten zitten in factuur aanmaak blokken en incasso blokken, dat kan gedurende de hele maand zijn, wacht de 1e factuur en incasso af, daarna blijft het hetzelfde blok of je moet een andere incasso blok willen, dan kan dat aangepast worden.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @RC3!

Wat leuk dat je klant bij ons bent geworden! Als ik je gegevens erbij pak, dan zie ik dat je de eerste factuur op 13 december 2022 gaat ontvangen en het bedrag op 20 december zal worden afgeschreven. Zoals @Bert al aangeeft werken we niet met een exacte datum, maar in blokken. Jij zult iedere maand tussen de 13e en 16e van de maand een notificatie ontvangen dat de factuur gereed is. De automatische incasso vindt vervolgens 7 dagen na de factuurdatum plaats. Mocht het zo zijn dat deze periode jou niet helemaal goed uitkomt, dan kunnen we voor de toekomstige facturen de opmaak van de factuur (en dus indirect ook de incasso) voor je verschuiven naar een later moment. 

RC3
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Oke dankjewel voor de info.

Ik heb nog wel een verzoek,ik wil graag handmatig betalen in plaats van automatische incasso en dan elke 25ste van de maand.

 

Is dat mogelijk, en hebben jullie een bankrekeningnummer voor mij.

Want ideal gaat nu niet ,doe het handmatig 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@RC3 Ik heb de betaalmethode voor je aangepast naar handmatig betalen i.c.m. een elektronische factuur. De eerste factuur is al gereed in ons systeem, dus deze wijziging gaat dan in vanaf jouw 2e factuur. Je kunt dan de 25e van iedere maand het bedrag van de factuur overmaken. 

Het handmatig overmaken van een betaling kan via iDeal, maar ook zonder iDeal natuurlijk. Wanneer je de factuur niet middels iDeal betaalt dan kun je hiervoor onderstaande gegevens gebruiken. 
Rekeningnummer: NL98INGB0000845745
Incassant ID: NL30ZZZ333034790000
BIC: INGBNL2A

Ook is het van belang dat je het betalingskenmerk bij de betaling vermeld. Deze vind je op het voorblad van je factuur. 

RC3
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Ik zie de factuur staan maar ik kan hem niet openen.

Telkens als ik er op klik staat

" er is iets fout gegaan".

Ik heb het ook geprobeerd via de webversie en krijg hetzelfde probleem. 

 

Ook heb ik het factuur nummer nodig want ik krijg nog een tv van Ziggo.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Lastig dat je een foutmelding te zien krijgt @RC3. Dat is natuurlijk niet handig als je de factuur wil bekijken. 

Ik zie dat de factuur vandaag is uitgekomen. Aanvankelijk lukte het mij ook niet op de factuur te openen, maar inmiddels gelukkig wel. Mocht het onverhoopt toch niet lukken om de factuur alsnog te openen, dan hoor ik graag!

RC3
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Hallo,het is inmiddels opgelost, ik kan mijn factuur ook weer inzien 🙂

 

Uitgelicht topic