1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Aankondigingen
avanhien

Level 6
  • 136Posts
  • 1Oplossingen
  • 34Likes

Wanneer ontvang ik mijn installatiepakket?

Volgende week vrijdag zou Ziggo bij mij moeten werken, helaas heb ik nog steeds geen installatie pakket mogen ontvangen.

Graag zou ik iemand van Ziggo even willen vragen wanneer ik dit kan verwachten. Helaas lees ik hier vaak dat de levering niet altijd goed gaat, daarom mijn vraag.

Gegevens staan in mijn profiel .

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1331Posts
  • 142Oplossingen
  • 793Likes

Goedemorgen @avanhien, allereerst van harte welkom bij Ziggo! 😍

Zoals Bert al aangeeft, het installatie pakket wordt 1 of 2 dagen van tevoren geleverd. Je ontvangt één van deze dagen een Track and Trace code zodra het jouw kant op komt. En zo te zien is het al onderweg naar PostNL. 

Heb je vragen over het installeren van je pakket? Geen zorgen, we gaan je helpen! Check deze pagina en je bent direct een stuk wijzer.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78427Posts
  • 5307Oplossingen
  • 23393Likes

Het is een automatisch systeem wat zorgt dat je het pakket op de dag voor de start van het abonnement in huis is, de verzending zal 2 werkdagen van te voren automatisch starten, er is geen vaste verzenddatum in het systeem en dat systeem is ook niet handmatig aan te passen.

Hier lees je de enkelen die fout gaan en niet de honderden die goed gaan, als iets goed gaat dan wordt dat zelden op een forum gemeld, als het fout gaat is men op zoek naar een oplossing en wordt het gemeld op een forum.

avanhien
Topicstarter
Level 6
  • 136Posts
  • 1Oplossingen
  • 34Likes

@Bert dat weet ik, maar de informatie voorziening kan beter 

avanhien
Topicstarter
Level 6
  • 136Posts
  • 1Oplossingen
  • 34Likes

Kan iemand van Ziggo me vertellen of het deze week opgestuurd wordt?

Wil graag zekerheid hebben. 

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1331Posts
  • 142Oplossingen
  • 793Likes

Goedemorgen @avanhien, allereerst van harte welkom bij Ziggo! 😍

Zoals Bert al aangeeft, het installatie pakket wordt 1 of 2 dagen van tevoren geleverd. Je ontvangt één van deze dagen een Track and Trace code zodra het jouw kant op komt. En zo te zien is het al onderweg naar PostNL. 

Heb je vragen over het installeren van je pakket? Geen zorgen, we gaan je helpen! Check deze pagina en je bent direct een stuk wijzer.
avanhien
Topicstarter
Level 6
  • 136Posts
  • 1Oplossingen
  • 34Likes

@Danitsja bedankt voor de informatie, zal geduldig afwachten. 

avanhien
Topicstarter
Level 6
  • 136Posts
  • 1Oplossingen
  • 34Likes

Morgen zou de installatie datum zijn, helaas nog niets ontvangen. Ook nog geen link van PostNL 🫤

avanhien
Topicstarter
Level 6
  • 136Posts
  • 1Oplossingen
  • 34Likes

Gisteren laat op de dag een mail gekregen dat het onderweg is, we wachten af wat PostNL gaat doen. 

avanhien
Topicstarter
Level 6
  • 136Posts
  • 1Oplossingen
  • 34Likes

Pakket geïnstalleerd, alles werkt nu weer

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8269Posts
  • 2435Oplossingen
  • 4103Likes

Fantastisch @avanhien! Fijn dat alles na installatie up- and running is.