Volgende week vrijdag zou Ziggo bij mij moeten werken, helaas heb ik nog steeds geen installatie pakket mogen ontvangen.
Graag zou ik iemand van Ziggo even willen vragen wanneer ik dit kan verwachten. Helaas lees ik hier vaak dat de levering niet altijd goed gaat, daarom mijn vraag.
Gegevens staan in mijn profiel .
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @avanhien, allereerst van harte welkom bij Ziggo! 😍
Zoals Bert al aangeeft, het installatie pakket wordt 1 of 2 dagen van tevoren geleverd. Je ontvangt één van deze dagen een Track and Trace code zodra het jouw kant op komt. En zo te zien is het al onderweg naar PostNL.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het is een automatisch systeem wat zorgt dat je het pakket op de dag voor de start van het abonnement in huis is, de verzending zal 2 werkdagen van te voren automatisch starten, er is geen vaste verzenddatum in het systeem en dat systeem is ook niet handmatig aan te passen.
Hier lees je de enkelen die fout gaan en niet de honderden die goed gaan, als iets goed gaat dan wordt dat zelden op een forum gemeld, als het fout gaat is men op zoek naar een oplossing en wordt het gemeld op een forum.
@Bert dat weet ik, maar de informatie voorziening kan beter
Kan iemand van Ziggo me vertellen of het deze week opgestuurd wordt?
Wil graag zekerheid hebben.
Goedemorgen @avanhien, allereerst van harte welkom bij Ziggo! 😍
Zoals Bert al aangeeft, het installatie pakket wordt 1 of 2 dagen van tevoren geleverd. Je ontvangt één van deze dagen een Track and Trace code zodra het jouw kant op komt. En zo te zien is het al onderweg naar PostNL.
@Danitsja bedankt voor de informatie, zal geduldig afwachten.
Morgen zou de installatie datum zijn, helaas nog niets ontvangen. Ook nog geen link van PostNL 🫤
Gisteren laat op de dag een mail gekregen dat het onderweg is, we wachten af wat PostNL gaat doen.
Pakket geïnstalleerd, alles werkt nu weer
Fantastisch @avanhien! Fijn dat alles na installatie up- and running is.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.