Ik heb op 17 december een abonnement genomen op Ziggo Internet en TV. De startdatum was oorspronkelijk 17 januari, maar de overstap mislukte steeds. Uiteindelijk heb ik het vorige bedrijf op 30 december opgezegd. Het nieuwe abonnement ging in op 31 januari. . Dan is er nog het probleem van het installatiepakket. De telefonische klantenservice kan het probleem helemaal niet oplossen. Ze laten me gewoon wachten. Elke keer als ik bel, zeggen ze dat je het pakket morgen of overmorgen ontvangt. Ik nog steeds geen tracking e-mail van het installatiepakket ontvangen. Vandaag is het 30 januari, wat betekent dat we vanaf morgen geen internet of tv meer hebben, wat echt angstig en vervelend is.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
als je het nog niet heb gedaan, zet je gegevens in je profiel ( https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info )
alles waar prive bij staat kunnen alleen medewerkers van Ziggo zien, die hebben dat wel nodig op bij je gegevens te kunnen
Ik heb mijn adres ingevuld in de persoonlijke gegevens
Hi @Wingney,
Allereerst welkom op de Ziggo community!
Ik kan mij heel goed voorstellen dat je nu toch wel heel graag wilt weten hoe het zit met het pakket dat je zou moeten ontvangen. Dit heb ik meteen intern voor je doorgezet om dit op dit moment uit te laten zoeken. Zodra ik meer weet, kom ik bij je in de lucht.
Na een paar dagen wachten was er nog steeds geen goed nieuws. Ik hoop nog steeds dat het probleem zo snel mogelijk opgelost kan worden. Ik kijk uit naar een antwoord met goed nieuws.
Ik zou je graag meer duidelijkheid geven @Wingney Op dit moment zijn we nog in afwachting van de verantwoordelijke afdeling. Zodra er meer bekend is laten we dit zeker weten!
Ik heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen van mijn collega's @Wingney De overstap die eerder mislukte zat toch nog dwars in je bestelling. Dit is zonet opgelost en de bestelling zal nu verder het proces in gaan. Dat betekent dat het pakket z.s.m. je kant op komt. Zodra de Track&Trace bekend is ontvang je die van ons per e-mail. Ik houd het vanaf hier nog even in de gaten natuurlijk.
Dag @Wingney - ik zie dat er inmiddels een track&trace code naar je is verzonden en dat het pakketje vanmiddag bij je arriveert, fijn!
Laat je het nog even weten wanneer je alles in goede orde hebt ontvangen? 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.