Vraag
Reacties
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Wingney
Level 1

Wanneer ontvang ik mijn installatiepakket?

Ik heb op 17 december een abonnement genomen op Ziggo Internet en TV. De startdatum was oorspronkelijk 17 januari, maar de overstap mislukte steeds. Uiteindelijk heb ik het vorige bedrijf op 30 december opgezegd. Het nieuwe abonnement ging in op 31 januari. . Dan is er nog het probleem van het installatiepakket. De telefonische klantenservice kan het probleem helemaal niet oplossen. Ze laten me gewoon wachten. Elke keer als ik bel, zeggen ze dat je het pakket morgen of overmorgen ontvangt. Ik nog steeds geen tracking e-mail van het installatiepakket ontvangen. Vandaag is het 30 januari, wat betekent dat we vanaf morgen geen internet of tv meer hebben, wat echt angstig en vervelend is.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
7 Reacties 7
retep_
Level 5

als je het nog niet heb gedaan, zet je gegevens in je profiel  ( https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info ) 

alles waar prive bij staat kunnen alleen medewerkers van Ziggo zien, die hebben dat wel nodig op bij je gegevens te kunnen 

0 Kudos
Wingney
Level 1
Topicstarter

Ik heb mijn adres ingevuld in de persoonlijke gegevens

0 Kudos
Roland
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Wingney

Allereerst welkom op de Ziggo community! 

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je nu toch wel heel graag wilt weten hoe het zit met het pakket dat je zou moeten ontvangen. Dit heb ik meteen intern voor je doorgezet om dit op dit moment uit te laten zoeken. Zodra ik meer weet, kom ik bij je in de lucht. 

Wingney
Level 1
Topicstarter

Na een paar dagen wachten was er nog steeds geen goed nieuws. Ik hoop nog steeds dat het probleem zo snel mogelijk opgelost kan worden. Ik kijk uit naar een antwoord met goed nieuws.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Ik zou je graag meer duidelijkheid geven @Wingney Op dit moment zijn we nog in afwachting van de verantwoordelijke afdeling. Zodra er meer bekend is laten we dit zeker weten!

Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Ik heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen van mijn collega's @Wingney De overstap die eerder mislukte zat toch nog dwars in je bestelling. Dit is zonet opgelost en de bestelling zal nu verder het proces in gaan. Dat betekent dat het pakket z.s.m. je kant op komt. Zodra de Track&Trace bekend is ontvang je die van ons per e-mail. Ik houd het vanaf hier nog even in de gaten natuurlijk. 

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Dag @Wingney - ik zie dat er inmiddels een track&trace code naar je is verzonden en dat het pakketje vanmiddag bij je arriveert, fijn!

Laat je het nog even weten wanneer je alles in goede orde hebt ontvangen? 🙂 

0 Kudos