Wanneer betaald ziggo het bedrag van de laatste factuur uit? De nota staat al ruim twee weken klaar. Mijn abonnement is al gestopt per 20 december. Ik heb meer dan 100 euro tegoed. De beloofde betaling in de laatste week van januari hebben ze niet gehaald.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @IkkieD - uiteraard kijk ik graag voor je na hoe het zit met deze factuur en de uitbetaling van het tegoed.
Zou jij in je Community profiel onder het kopje 'persoonlijke informatie' je postcode en huisnummer willen plaatsen?
Dit is enkel voor ons moderators inzichtelijk.
Ik hoor het graag wanneer dit gelukt is zodat we aan de slag kunnen gaan voor je.
Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Gelukt!
Wat is de stand van zaken? Ik zou het echt prettig vinden wanneer ik het hoofdstuk ‘Ziggo’ echt kan afsluiten.
@IkkieD schreef:Wat is de stand van zaken? Ik zou het echt prettig vinden wanneer ik het hoofdstuk ‘Ziggo’ echt kan afsluiten.
Een antwoord kan meerdere werkdagen duren soms
Dank je wel, @MR_CHIP!
klaarblijkelijk moeten wij als consument zeer veel geduld hebben, terwijl het andersom heel anders is….
Goedemiddag @IkkieD, super dat je de gegevens in je profiel hebt gezet.
De creditering is 18 januari 2025 verwerkt. Na deze datum duurt het maximaal 4 weken voordat je dit bedrag op je rekening hebt.
Dus twee maanden verder na einde abonnement. Waarbij je wordt verplicht om nog een extra maand te betalen, omdat de factuur genaamd december, nog in de abonnementsperiode is aangemaakt. En dat terwijl die factuur over januari gaat. In eerste instantie is mij verteld dat ik deze niet hoefde te betalen. Omdat ik mails bleef ontvangen met herinneringen, gebeld. Door twee verschillende medewerkers is mij verteld dat het verplicht was om die factuur te betalen. Als ik het niet zou betalen zouden er aanmaningskosten bij komen. Dus uiteindelijk maar betaald, want het laatste waar ik behoefte aan hand is om nog meer centen richting Ziggo te sturen. Er is mij toen ook verteld dat het allemaal in januari afgerond zou zijn. Ik heb mijn twijfel uitgesproken. En zie hier: ik had gelijk.
Kan iemand mij uitleggen waarom dit zo ontzettend lang moet duren? Zeker in vergelijking met de periode waarbinnen de consument geld aan jullie moet overmaken (en zoals hierboven beschreven met de dreiging van extra kosten). Ontvang ik ook nog een vergoeding voor misgelopen rente? Of kan ik ook nog aangeven dat jullie in gebreke zijn en ook nog eens € 20,00 extra vragen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.