Goedendag,
Vraagje 🙂
Na online bestellen hebben we een overzicht ontvangen met wat er is besteld maar geen klantnummer/ordernummer/mijn gegevens🤷
Update:
De bevestigingsmail met klantnummer net binnen 💛
Alleen de startdatum mag worden aangepast, was vergeten dat we in de week van 18 maart op vakantie zijn
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @R1CHARD82 , fijn dat de mail onderhand binnen is. Ik stuur je zo een privébericht om de startdatum aan te passen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik ga dit voorleggen aan een, Ziggo Medewerker, deze komt via dit topic dan langs een, en neemt contact hier op met u op.
Let wel dat u het op Community houd hier, anders gaan zaken door elkaar lopen en duurt het veel langer voor een oplossing.
Vermeld graag uw Postcode en Huisnummer in uw Ziggo Community Profiel , deze zijn niet openbaar te zien,
dan kan een Ziggo Medewerker gelijk de juiste informatie erbij pakken, en u sneller helpen.
Een Ziggo Medewerker komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen.
Hi @R1CHARD82 , fijn dat de mail onderhand binnen is. Ik stuur je zo een privébericht om de startdatum aan te passen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.