Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
R1CHARD82
Level 1

Wanneer na bestellen een mail?

Goedendag,

 

Vraagje 🙂

 

Na online bestellen hebben we een overzicht ontvangen met wat er is besteld maar geen klantnummer/ordernummer/mijn gegevens🤷

 

Update:

De bevestigingsmail met klantnummer net binnen 💛

 

Alleen de startdatum mag worden aangepast, was vergeten dat we in de week van 18 maart op vakantie zijn

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Hi @R1CHARD82 , fijn dat de mail onderhand binnen is. Ik stuur je zo een privébericht om de startdatum aan te passen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Ik ga dit voorleggen aan een, Ziggo Medewerker, deze komt via dit topic dan langs een, en neemt contact hier op met u op.
Let wel dat u het op Community houd hier, anders gaan zaken door elkaar lopen en duurt het veel langer voor een oplossing.

Vermeld graag uw Postcode en Huisnummer in uw Ziggo Community Profiel , deze zijn niet openbaar te zien,
dan kan een Ziggo Medewerker gelijk de juiste informatie erbij pakken, en u sneller helpen.

Een Ziggo Medewerker komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen.

0 Kudos
Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Hi @R1CHARD82 , fijn dat de mail onderhand binnen is. Ik stuur je zo een privébericht om de startdatum aan te passen.