Vraag
Reacties
Oplossing
KH1990
Level 1

Wanneer kan ik mijn abonnement opzeggen?

Vorig jaar in december heb ik een abonnement voor Internet Start en TV Start afgesloten bij Ziggo. Hierbij kreeg ik de eerste 12 maanden korting. Na afloop van de genoemde contracttermijn (12 maanden) wordt het abonnement automatisch verlengd voor onbepaalde tijd. Vanaf dat moment zou ik maandelijks kunnen opzeggen met een maand opzegtermijn. Betekent dit niet dat de minimale looptijd 13 maanden is?

Wil je je abonnement opzeggen? 

Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief) voor de Klantenservice. Meer info vind je op: Abonnement opzeggen (ziggo.nl)

Bekijk deze pagina voor meer informatie over opzeggen:

< Meer over opzeggen > 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

"Na afloop van de genoemde contracttermijn (12 maanden) wordt het abonnement automatisch verlengd voor onbepaalde tijd. Vanaf dat moment zou ik maandelijks kunnen opzeggen met een maand opzegtermijn."

De verlenging is voor onbepaalde tijd per maand, met maandelijks opzeggen.

Abonnement opzeggen (ziggo.nl)

Wat is mijn opzegtermijn?

Meestal is dit 1 maand, dat ligt aan je abonnement.

Heb je een lopend contract? In Mijn Ziggo vind je de einddatum van je contract. Na je opzegtermijn kun je maandelijks je abonnement aanpassen of opzeggen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Gio2903
Level 17

de looptijd van het contract is 12 maanden. die maand opzegtermijn is nou eenmaal zo, dit zal komen doordat je van te voren betaald

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

"Na afloop van de genoemde contracttermijn (12 maanden) wordt het abonnement automatisch verlengd voor onbepaalde tijd. Vanaf dat moment zou ik maandelijks kunnen opzeggen met een maand opzegtermijn."

De verlenging is voor onbepaalde tijd per maand, met maandelijks opzeggen.

Abonnement opzeggen (ziggo.nl)

Wat is mijn opzegtermijn?

Meestal is dit 1 maand, dat ligt aan je abonnement.

Heb je een lopend contract? In Mijn Ziggo vind je de einddatum van je contract. Na je opzegtermijn kun je maandelijks je abonnement aanpassen of opzeggen.