Cecilia,
Dat is dan heel erg jammer, er is mij verzekerd dat het allemaal geleverd zou worden en ook dat het allemaal zou gaan werken tijdens het eerst telefonisch overleg/aanvraag.
Verder werd er iedere keer telefonisch gemeld dat het opgestuurd zou worden.
Nu ben ik dus genoodzaakt radio te streamen waar door ik dus mijn audio installatie die prima werkt te moeten vervangen, dit alleen omdat de juiste (beloofde) splitter niet wordt geleverd.
Vind dit erg jammer, ook omdat ik meerde malen heb moeten bellen om überhaupt de POA-01 splitter te ontvangen met als gevolg dat ik dus geen TV meer had omdat mijn CI+ kaart was geblokkeerd (>15DGN) kon namelijk de media box Xl niet installeren
.
Inmiddels de splitter en de extra CI+ card ontvangen alleen zonder een niet ingevulde belofte (POA-03).
Is er nog enige compensatie vanuit ZIGGO te verwachten of blijft het hierbij?
Ik vind de service niet best zeker niet hoe de klanten service opereert, slechte kennis van zake in deze.
De meterkast aansluiting is niet meer nodig, immers werkt de mediabox Xl na levering POA-01.
Een Extra POA-01 zoals in het boven staande bericht, op mijn wel snel geleverde versterker ivm de verschillendefrequentie banden TV/RADIOA wal niet gaan werken denk ik?
Mvg Hans van de Sandt