1
Vraag
2
Reageer en help mee
Radiosplitter

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer gaat de service afdeling hun beloften waarmaken

Ik ben overgegaan op de mediabox XL, dit was telefonisch geregeld en daar de aansluitingen bij mij in huis doorgenomen, geen probleem meneer, wij sturen u een meterkast splitter, een ethernet-TV splitter en een TV-radio splitter op.

Nou na  6 keer bellen wordt hemel en aarde belooft zonder dat er enige actie op komt.

Uiteindelijk 3 wkn later een ethernet-TV splitter ontvangen waarna eindelijk de mediabox kon worden opgestart.

weer bellen en weer niets meer ontvangen

 

wanneer gaat ZIGGO klantenservice aan het werk, kan nog steeds niet doen wat er mij op 22 december belooft is?????

 

stuur nu gewoon de spullen op, anders moeten we maar naar een ander provider gaan overstappen.

eenmaal lid van de club wordt je een nummer en krijg je niets mee en de nieuwe klanten maar allerlei kortingen of WIFI boosters geven.

zorg eerst eens dat bestaande klanten een normale service krijgen waar ook geld voor wordt neergelegd.

10 Reacties 10
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Wat moet ik me bij een ethernet-TV splitter voorstellen? Dat zal de POA 1B zijn.

Die meterkast splitter zal dezelfde POA 1B zijn.

Als je FM via coax vanuit de meterkast wil hebben is deze nodig de poa 3 iec-nl

Omdat Ziggo op termijn FM uit gaat schakelen zal je er aan moeten wennen om via de MBXL radio te luisteren.

 

Radiosplitter
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja dat is de juiste splitter, allen hij wordt niet op gestuurd . FM  werkt nu nog wel, plus ik wil geen tv aan zetten om radio te luisteren.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes
Radiosplitter wrote:

Ja dat is de juiste splitter, allen hij wordt niet op gestuurd . FM  werkt nu nog wel, plus ik wil geen tv aan zetten om radio te luisteren.

Dat laatste snap ik, de TV hoeft niet speciaal aan daar zijn dan wel extra apparatuur en of handelingen voor nodig.

Schaf deze zelf aan of wacht op een moderator mischien dat via die weg iets mogelijk is.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Radiosplitter 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Jeetje, wat een gedoe zeg! Als er van alles wordt besteld, dan ga je er ook vanuit dat je dit spoedig ontvangt. Ik zie dat je inmiddels een POA-01 splitter hebt ontvangen. Verder zie ik nog een aantal bestellingen voor nalevermaterialen open staan. Deze wachten op de Extra CI+ module. Heb je de Extra CI+ module al ontvangen en geinstalleerd? Want dan kan ik deze eventueel '’doordrukken'’ en gaan de andere bestellingen doorlopen. Dit zijn bestellingen voor een radio/tv splitter (2 uitgangen), een meterkastsplitter, een versterker en nog een POA-01 splitter. Bij al deze materialen zul je dus een splitter op een splitter moeten bevestigen. 

De POA-3 IEC splitter (welke hierboven is benoemd) is een splitter die wij helaas niet (meer) kunnen bestellen voor klanten. Als je toch graag deze splitter wilt hebben, dan zal deze elders aangeschaft moeten worden. Sorry! 

Radiosplitter
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Cecilia,

 

Dat is dan heel erg jammer, er is mij verzekerd dat het allemaal geleverd zou worden en ook dat het allemaal zou gaan werken tijdens het eerst telefonisch overleg/aanvraag.

Verder werd er iedere keer telefonisch gemeld dat het opgestuurd zou worden.

Nu ben ik dus genoodzaakt radio te streamen waar door ik dus mijn audio installatie die prima werkt te moeten vervangen, dit alleen omdat de juiste (beloofde) splitter niet wordt geleverd.

Vind dit erg jammer, ook omdat ik meerde malen heb moeten bellen om überhaupt de POA-01 splitter te ontvangen met als gevolg dat ik dus geen TV meer had omdat mijn CI+ kaart was geblokkeerd (>15DGN) kon namelijk de media box Xl niet installeren .

Inmiddels de splitter en de extra CI+ card ontvangen alleen zonder een niet ingevulde belofte (POA-03).

Is er nog enige compensatie vanuit ZIGGO te verwachten of blijft het hierbij?

Ik vind de service niet best zeker niet hoe de klanten service opereert, slechte kennis van zake in deze.

De meterkast aansluiting is niet meer nodig, immers werkt de mediabox Xl na levering POA-01.

Een Extra POA-01 zoals in het boven staande bericht, op mijn wel snel geleverde versterker ivm de verschillendefrequentie banden TV/RADIOA wal niet gaan werken denk ik?

Mvg Hans van de Sandt

 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes
Radiosplitter wrote:

Cecilia,

 

Dat is dan heel erg jammer, er is mij verzekerd dat het allemaal geleverd zou worden en ook dat het allemaal zou gaan werken tijdens het eerst telefonisch overleg/aanvraag.

Verder werd er iedere keer telefonisch gemeld dat het opgestuurd zou worden.

Nu ben ik dus genoodzaakt radio te streamen waar door ik dus mijn audio installatie die prima werkt te moeten vervangen, dit alleen omdat de juiste (beloofde) splitter niet wordt geleverd.

Vind dit erg jammer, ook omdat ik meerde malen heb moeten bellen om überhaupt de POA-01 splitter te ontvangen met als gevolg dat ik dus geen TV meer had omdat mijn CI+ kaart was geblokkeerd (>15DGN) kon namelijk de media box Xl niet installeren .

Inmiddels de splitter en de extra CI+ card ontvangen alleen zonder een niet ingevulde belofte (POA-03).

Is er nog enige compensatie vanuit ZIGGO te verwachten of blijft het hierbij?

Ik vind de service niet best zeker niet hoe de klanten service opereert, slechte kennis van zake in deze.

De meterkast aansluiting is niet meer nodig, immers werkt de mediabox Xl na levering POA-01.

Een Extra POA-01 zoals in het boven staande bericht, op mijn wel snel geleverde versterker ivm de verschillendefrequentie banden TV/RADIOA wal niet gaan werken denk ik?

Mvg Hans van de Sandt

 

 

Dit is zeker erg jammer @Radiosplitter
Dit had je natuurlijk ook niet zo beloofd moeten worden, excuus dat dit toch is gedaan.

Wellicht is deze gratis radio antenne nog een goed alternatief.
Dan zit je niet met extra splitters en kun je de aansluitingen laten zoals ze zijn.
Ik zie deze vanaf morgen weer beschikbaar zijn op die pagina.

Radiosplitter
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eigenlijk niet, maar het is the best of the rest dus er zit niets anders op denk ik. Zie hem verschijnen hoop ik.

Hoe wordt er met het feit omgegaan dat de TV op ZWART is gegaan ivm het niet op tijd door toedoen van ZIGGO leveren van de POA-01 splitter zodat ik de mediabox Xl niet kon activeren? ik heb daar best heel veel moeite voor moeten doen, helaas?

mvg Hans

 

Radiosplitter
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nog even een vraag is de TV/Radio splitter ook een optie dan blijft het allemaal bedraadt en geen losse antennes, sluit hem eventueel aan via de antenne versterker en dan allen de radio.

 

Mvg Hans

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes
Radiosplitter wrote:

nog even een vraag is de TV/Radio splitter ook een optie dan blijft het allemaal bedraadt en geen losse antennes, sluit hem eventueel aan via de antenne versterker en dan allen de radio.

 

Mvg Hans


Alright, er is een TV/ Radio splitter aangevraagd. Dus dat is zeker een optie om te gebruiken.
Hoeveel dagen heb je daarnaast zwart beeld gehad @Radiosplitter ?
En was het geen optie om - voor de update en installatie- de box rechstreeks op de hoofdaansluiting aan te sluiten?

Radiosplitter
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat zou mogelijk geweest zijn als dit ook van te voren zou zijn aangegeven, dit is helaas niet gebeurt en wist toen ook niet van het bidirectieel communicatie probleem af anders had ik dit wel gedaan. Na weer de telefoon ter hand te hebben genomen ben ik door iemand van de klantenservice ervan op de hoogte gesteld. Tevens medegedeeld dat ik de mogelijkheid had om in de hogere kanaal nummers kon kijken naar NL zenders

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic