Beste lezer,
ik ben (gelukkig) geen klant bij jullie.
wel ontvang ik het laatste jaar constant post/retourdozen/aanmaningen op een achternaam en mijn adres welke niet de mijne is.
ik ben al jaren KPN klant. En zal dit zeker na met jullie op deze manier in aanraking geweest te zijn altijd blijven.
wat een ontzettend log, niet menselijk rot bedrijf zijn jullie. Echt mn buik meer dan vol van jullie.
ik heb meerdere malen telefonisch contact gehad. Een review geplaatst op Trustpilot, een bericht op Twitter. En nu als laatste redmiddel hier een account aangemaakt terwijl ik geeneens klant ben. Niemand doet er iets aan. Elke medewerker zegt wat anders. Met als klap op de vuurpijl een medewerker die vanochtend zegt. ‘Ja jammer er staat/stond een actieve aansluiting op uw adres, dus gewoon betalen anders sturen we een incasso’. Echt bij de beesten af. Ik ben geeneens klant en probeer netjes aan te geven dat er iets niet klopt in jullie systeem.
de andere medewerker zegt weer dat het hele account gesloten is en er geen post meer zal volgen.
weer een andere medewerker zegt dat ik de post retour moet sturen, dat het dan vanzelf stopt. Al meerdere malen retour afzender gedaan.
maar het stopt gewoon NIET.
kunnen jullie alsje alsje alsjeblieft stoppen met ons bestoken met betalingsherrineringen/dreigingen met incassos die niet voor ons zijn? Kan er voor eens en altijd alsjeblieft een kundige medewerker helpen en het probleem echt OPLOSSEN?
Het betreft hier klantnummer: **privé gegevens verwijderd door mod**
voor de duidelijkheid:
Deze persoon woont hier niet, heeft hier nooit gewoond. Ik ben al jaren KPN klant, geen Ziggo klant.
De achternaam hoort niet bij dit adres, en niemand hier in de buurt heet zo.
Kan iemand voor eens en voor altijd de dreigbrieven stoppen?
ik heb alles gedaan wat binnen mijn macht ligt om tot jullie door te dringen. Het gaat gewoon niet.
wat moet ik doen dat dit stopt?