Vraag
Reacties
Aankondigingen
Zoveel
Level 1

Wanhopig! Laatste poging. HELP

Beste lezer,

ik ben (gelukkig) geen klant bij jullie.

wel ontvang ik het laatste jaar constant post/retourdozen/aanmaningen op een achternaam en mijn adres welke niet de mijne is.

ik ben al jaren KPN klant. En zal dit zeker na met jullie op deze manier in aanraking geweest te zijn altijd blijven.

wat een ontzettend log, niet menselijk rot bedrijf zijn jullie. Echt mn buik meer dan vol van jullie.

ik heb meerdere malen telefonisch contact gehad. Een review geplaatst op Trustpilot, een bericht op Twitter. En nu als laatste redmiddel hier een account aangemaakt terwijl ik geeneens klant ben. Niemand doet er iets aan. Elke medewerker zegt wat anders. Met als klap op de vuurpijl een medewerker die vanochtend zegt. ‘Ja jammer er staat/stond een actieve aansluiting op uw adres, dus gewoon betalen anders sturen we een incasso’. Echt bij de beesten af. Ik ben geeneens klant en probeer netjes aan te geven dat er iets niet klopt in jullie systeem.

de andere medewerker zegt weer dat het hele account gesloten is en er geen post meer zal volgen.

weer een andere medewerker zegt dat ik de post retour moet sturen, dat het dan vanzelf stopt. Al meerdere malen retour afzender gedaan.

maar het stopt gewoon NIET.

kunnen jullie alsje alsje alsjeblieft stoppen met ons bestoken met betalingsherrineringen/dreigingen met incassos die niet voor ons zijn? Kan er voor eens en altijd alsjeblieft een kundige medewerker helpen en het probleem echt OPLOSSEN?

Het betreft hier klantnummer: **privé gegevens verwijderd door mod**

voor de duidelijkheid:

Deze persoon woont hier niet, heeft hier nooit gewoond. Ik ben al jaren KPN klant, geen Ziggo klant.

De achternaam hoort niet bij dit adres, en niemand hier in de buurt heet zo.

Kan iemand voor eens en voor altijd de dreigbrieven stoppen?

ik heb alles gedaan wat binnen mijn macht ligt om tot jullie door te dringen. Het gaat gewoon niet.

wat moet ik doen dat dit stopt?

0 Kudos
5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
MaxH
Level 17

Eerste reactie is, laat Ziggo maar een incassobureau sturen. Vertel aan de deur hoe het zit. Dan mogen zij dat terugkoppelen aan Ziggo.

Je kan ook je postcode en huisnummer bij je profiel invullen en even wachten op een moderator. Die kan dan dieper in het systeem kijken.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Zoveel Zet je postcode en huisnummer in je profiel, dat is alleen door Ziggo te zien: 

Klik hier: https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

0 Kudos
KBX458
Oud Community-lid

Je postcode en huisnummer kan je (alleen zichtbaar voor moderators) hier invullen: https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Marianne
Community Developer
Community Developer

Hi Zoveel, bedankt voor je uitgebreide bericht. Ik begrijp dat je dit graag wilt afsluiten en niet onnodig meer communicatie en retourdozen van ons wilt ontvangen voor een abonnement die niet voor jou is bedoeld. Ik heb je gegevens nagekeken en zie dat dit klantnummer geen actieve klant meer bij ons is. We verwachten dus geen apparatuur meer terug en ik zie ook geen reden dat wij daar nog niets over gaan sturen. 

Maandag zijn de moderators weer aanwezig die dit verder voor je kunnen nakijken of het gehele account nu gesloten is en je niets meer vanuit ons kan verwachten. Onze moderators komen hier dus nog op terug na het weekend.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @Zoveel,

Zoals mijn collega Marianne aangaf, zouden we nog even een extra check doen op het klantnummer waar je over reclameert. Dit account is ten onrechte op jouw adres opgevoerd. De afdeling Fraude heeft het account dan ook opgeheven. 

Op dit moment staan er nog bedragen open, maar deze worden aan het einde van de maand automatisch ingelost via een correctie in onze systemen. Tot die tijd zou je - hoe irritant en frustrerend dat ook is - nog herinneringsbrieven kunnen ontvangen. Mijn oprechte excuses dat we nogmaals een beroep doen op jouw geduld.

Aan het einde van de maand is het dossier definitief gesloten. Hierna ontvang je geen post meer van ons. Beloofd!