Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
nuxnux
Level 1

Wachtwoord wijzigen Mijn Ziggo niet mogelijk

Ik wil mijn wachtwoord voor Mijn Ziggo resetten zodat ik deze via de app op iOS kan gebruiken.

Dit doe ik via ziggo.nl/vergeten

Maar telkens krijg ik een mail van My Vodafone om het wachtwoord daarvan opnieuw in te stellen.

Dat wil ik niet maar toch bij de derde poging toch maar eens gedaan in de hoop dat dat zou werken.. niet dus.

My Vodafone accepteert dat nieuwe wachtwoord wel maar Mijn Ziggo niet.

Heel raar, mijn Ziggo en Vodafone account zijn niet gekoppeld voor zover ik weet maar ook al zou dat wel zo zijn, er zit iets goed mis in de systemen van Ziggo / Vodafone zo lijkt het.

Ik zie ook dat anderen het probleem hebben en deze alleen via een medewerker verholpen kan worden.

Nadat ik zojuist een tijd in de wacht heb gestaan werd de verbinding plots verbroken (lijkt erop dat de medewerker net wou beginnen met praten dus wellicht een verkeerd knopje ingedrukt, kan gebeuren).

Wie kan mij via dit medium helpen ?

0 Kudos
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @nuxnux! Welkom op de Ziggo Community! 

Wat jammer dat je niet meer kunt inloggen bij Mijn Ziggo en dat het ook niet lukt met de 'wachtwoord vergeten' knop!
Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat je gebruikersnaam niet een e-mailadres is, maar alleen het deel voor @gmail.com. 
Kun je het dan nogmaals proberen. Lukt het dan wel?

Bekijk in context

Ga naar reactie
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @nuxnux en @BWJHilberink. Fijn dat in de tussentijd het wijzigen van het wachtwoord van Mijn Ziggo is gelukt!

Nu het inloggen daarop kan, is het ook mogelijk om het wachtwoord van de webmail aan te passen. Dit is mogelijk via de volgende 5 stappen:

1. Log in op Mijn Ziggo 
  2. Klik op het tabblad Producten
  3. Klik op het tabblad Internet 
  4. Selecteer bij het juiste e-mailadres Wachtwoord en alias beheren 
  5. Vul je nieuwe wachtwoord in 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
11 Reacties 11
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

BWJHilberink
Level 2

Ik heb hetzelfde probleem! Het probleem is nu ook dat ik niet meer in de ziggomail kom, vanwege het gewijzigde wachtwoord. MyVodafone accepteert het gewijzigde wachtwoord wel, maar MijnZiggo niet. Ik ben benieuwd naar het antwoord!

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@BWJHilberink Je mijn Ziggo heeft een andere login als je Ziggo mail.

Ziggo mail inloggen staat los van je Mijn Ziggo.

0 Kudos
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @nuxnux! Welkom op de Ziggo Community! 

Wat jammer dat je niet meer kunt inloggen bij Mijn Ziggo en dat het ook niet lukt met de 'wachtwoord vergeten' knop!
Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat je gebruikersnaam niet een e-mailadres is, maar alleen het deel voor @gmail.com. 
Kun je het dan nogmaals proberen. Lukt het dan wel?

Ga naar reactie
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @BWJHilberink! Erg jammer dat je niet meer in je Ziggo mail komt. Zoals Bert aangeeft staan je Mijn Ziggo en Webmail los van elkaar. 
Kun je nog wel inloggen in Mijn Ziggo? Zo ja, dan kun je klikken op 'Producten', dan kies je daar voor 'Internet'. Als je dan naar beneden scrolt zie je het e-mailadres staan. Dan kun je het wachtwoord van je webmail wijzigen. 

Als je niet meer kunt inloggen in Mijn Ziggo, dan hoor ik het graag en gaan we er mee bezig!

0 Kudos
nuxnux
Level 1
Topicstarter

Hartelijk dank!

Het wachtwoord van Mijn Ziggo heb ik nu opnieuw kunnen instellen.

Mijn loginnaam van Mijn Ziggo was dus zonder @gmail.com en die van My Vodafone juist met.  Dat verklaart het voorval.

Fijn weekend!

BWJHilberink
Level 2

@Maud Ik kon gisteren nog in mijn ziggo mail (gekoppeld via outlook), maar wist mijn wachtwoord voor mijn ziggo niet meer. Ik heb meerdere keren een nieuw wachtwoord proberen aan te maken voor mijn ziggo en dat kon uiteindelijk alleen via my vodafone. Dit uiteindelijk gedaan en toen had ik én geen nieuw wachtwoord voor mijnziggo (wel voor my vodafone overigens) én kon ik niet meer in mijn ziggo mail. Wat inderdaad heel vreemd is, omdat (zoals @Bert aangeeft) ziggomail en mijnziggo los van elkaar staan. Dus ik maak graag gebruik van jouw hulp @Maud

0 Kudos
BWJHilberink
Level 2

@Maud Ik heb inmiddels een nieuw wachtwoord voor Mijn Ziggo kunnen aanmaken en kan erin. Nu alleen nog mijn ziggomail, waarmee graag jouw hulp.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @nuxnux en @BWJHilberink. Fijn dat in de tussentijd het wijzigen van het wachtwoord van Mijn Ziggo is gelukt!

Nu het inloggen daarop kan, is het ook mogelijk om het wachtwoord van de webmail aan te passen. Dit is mogelijk via de volgende 5 stappen:

1. Log in op Mijn Ziggo 
  2. Klik op het tabblad Producten
  3. Klik op het tabblad Internet 
  4. Selecteer bij het juiste e-mailadres Wachtwoord en alias beheren 
  5. Vul je nieuwe wachtwoord in 
0 Kudos
Ga naar reactie
BWJHilberink
Level 2

@Erik P @Dank! Het is gelukt!

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Helemaal top @BWJHilberink! Super dat het wijzigen van het e-mailwachtoord nu ook is gelukt 🙂

0 Kudos