Helaas ben ik mijn wachtwoord voor Mijn Ziggo vergeten. Helaas kom ik in een cirkel terecht en zoek nu hier hulp. Het volgende gebeurt:
1. ik vraag een nieuw wachtwoord aan, en gebruik als gebruikersnaam mijn email adres welke ook bekend is bij Ziggo en waarheen keurig maandelijks de factuur wordt gestuurd.
2. ik ontvang een email om een nieuw wachtwoord voor My Vodafone te maken. Dat is niet waar ik om gevraagd heb, dus niet verder gegaan.
3. dan is de volgende vraag : klopt mijn gebruikersnaam voor Mijn Ziggo eigenlijk wel ? Dan maar mijn login opvragen met behulp van klantnummer, postcode, huisnummer.
4. De terugkoppeling meldt : ""Er is nog geen account. Je gegevens kloppen, maar we vinden geen account. Wil je een Mijn Ziggo account ?"" Ja, dat wil ik wel, dus naar ""Maak een nieuw account""
5. op de volgende pagina staat dan ""Daar gaan we, vul de gegevens in, dan zoeken we je abonnement erbij"". Braaf weer klantnummer, postcode, huisnummer ingevuld.
6. op volgende pagina ""Je bent er bijna..."" en ik voer daar weer mijn (enige) geldige email adres in, plus een nieuw wachtwoord.
7. En dan volgt : Er bestaat al een account met dit email adres..... Dus toch - maar hoe kan ik het wachtwoord dan resetten ?? Er wordt gesuggereerd een nieuw account met ander email adres aan te maken - maar ik heb gewoon 1 email adres.
8. Er wordt ook gezegd ""Je bent ook Vodafone klant"" . Jazeker, dat ben ik. Dan mag ik op My Vodafone inloggen en het Vodafone en Ziggo account samenvoegen Handig toch ? Echter, om dat te doen moet ik wel mijn inloggegevens van My Ziggo hebben.....en daar ging het dus om - die heb ik niet.
Alles bij elkaar een cirkeltje waar ik niet uitkom. Suggesties en oplossingen zeer welkom. Bij voorbaat dank !