Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Tintin1967
Level 3

Wachtwoord mijn ziggo kan ik niet aanpassen

Ik wil mijn wachtwoord van mijn Ziggo wijzigen. Echter als ik bij mijn Ziggo een nieuw wachtwoord aanvraag, ontvang ik geen mail in betreffende aangegeven mailbox, ook niet in spamfolder. Ik heb al meerdere malen een verzoek gedaan, zonder succes dus. 

Graag een oplossing. 

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Tintin1967
Level 3
Topicstarter

Is inmiddels opgelost middels chat Ziggo.

Link naar een ander emailadres laten sturen werkt wel.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

een moderator kan jou daar bij helpen

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hi @Tintin1967

Oei! Dan gaat er iets niet helemaal lekker met het aanvragen van een nieuw wachtwoord. Allereerst is het handig om te checken of je de juiste gebruikersnaam invoert. Door middel van deze stappen kom je daarachter. Zodra je zeker weet dat je de juiste gebruikersnaam hebt, kun je via deze pagina een nieuw wachtwoord aanvragen. 

We horen graag of het is gelukt!

0 Kudos
Tintin1967
Level 3
Topicstarter

Is inmiddels opgelost middels chat Ziggo.

Link naar een ander emailadres laten sturen werkt wel.

0 Kudos
Ga naar reactie
Mariska
Community Developer
Community Developer

Super dat het is opgelost @Tintin1967! Thanks voor de terugkoppeling. 

0 Kudos