Ik wil mijn wachtwoord van mijn Ziggo wijzigen. Echter als ik bij mijn Ziggo een nieuw wachtwoord aanvraag, ontvang ik geen mail in betreffende aangegeven mailbox, ook niet in spamfolder. Ik heb al meerdere malen een verzoek gedaan, zonder succes dus.
Graag een oplossing.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Is inmiddels opgelost middels chat Ziggo.
Link naar een ander emailadres laten sturen werkt wel.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
een moderator kan jou daar bij helpen
Hi @Tintin1967!
Oei! Dan gaat er iets niet helemaal lekker met het aanvragen van een nieuw wachtwoord. Allereerst is het handig om te checken of je de juiste gebruikersnaam invoert. Door middel van deze stappen kom je daarachter. Zodra je zeker weet dat je de juiste gebruikersnaam hebt, kun je via deze pagina een nieuw wachtwoord aanvragen.
We horen graag of het is gelukt!
Is inmiddels opgelost middels chat Ziggo.
Link naar een ander emailadres laten sturen werkt wel.
Super dat het is opgelost @Tintin1967! Thanks voor de terugkoppeling.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.