1
Vraag
2
Reacties
Leo broers

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wachtwoord Mijn Ziggo niet meer te wijzigen

Hoi hoi, in vorige contact is mijn account gescheiden van Vodafone. Nu wil ik een nieuwe we instellen maar dat werkt op geen mogelijke manier... Niet via sms en ook niet via mail...

Is er iemand van Ziggo die misschien mijn hele Ziggo account kan verwijderen. Ik zal mij dan opnieuw aanmelden.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @Leo broers,
Welkom op de Community van Ziggo. Dat schiet niet op als je geen wachtwoord kunt resetten of een nieuw account kan aanmaken. Gelukkig lees ik dat @anoniemforum ons hierin mentioned. Ik heb gelijk je abonnement en account erbij gepakt en zie dat er geen My Vodoafone account gekoppeld is aan je Mijn Ziggo account. Vervolgens heb ik het systeem erbij gepakt voor je My Vodafone account. Wat mij opvalt is dat er geen My Vodafone account is. Ik heb je daarom ook gelijk een uitnodiging gestuurd voor My Vodafone. Let erop dat je het My Vodafone account aanmaakt met een ander e-mailadres dan het e-mailadres wat gebruikt wordt voor Mijn Ziggo. Ik heb ook gelijk het Mijn Ziggo account verwijderd. Deze kun je opnieuw aanmaken via hier.  Laat je weten of het gelukt is met het Mijn Ziggo en My Vodafone account? 

Bekijk in context

2 Reacties 2
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

een moderator kan dat voor je doen binnen 1 a 2 werkdagen gezien het weekend kan het wat langer duren komt er een moderator langs het topic

 

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @Leo broers,
Welkom op de Community van Ziggo. Dat schiet niet op als je geen wachtwoord kunt resetten of een nieuw account kan aanmaken. Gelukkig lees ik dat @anoniemforum ons hierin mentioned. Ik heb gelijk je abonnement en account erbij gepakt en zie dat er geen My Vodoafone account gekoppeld is aan je Mijn Ziggo account. Vervolgens heb ik het systeem erbij gepakt voor je My Vodafone account. Wat mij opvalt is dat er geen My Vodafone account is. Ik heb je daarom ook gelijk een uitnodiging gestuurd voor My Vodafone. Let erop dat je het My Vodafone account aanmaakt met een ander e-mailadres dan het e-mailadres wat gebruikt wordt voor Mijn Ziggo. Ik heb ook gelijk het Mijn Ziggo account verwijderd. Deze kun je opnieuw aanmaken via hier.  Laat je weten of het gelukt is met het Mijn Ziggo en My Vodafone account? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic