HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik zou een nieuwe media box next krijgen. Hier zit ik al maanden op te wachten. Zijn er meer mensen met deze ervaring?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat lijkt me zeer ongebruikelijk. Normaal krijgt men na zo'n toezegging een bevestigingsmail en 1 à 2 dagen later een mail met de track & trace code. Kennelijk is er bij u iets fout gegaan. Heeft u al contact opgenomen met de helpdesk?
Dat lijkt me zeer ongebruikelijk. Normaal krijgt men na zo'n toezegging een bevestigingsmail en 1 à 2 dagen later een mail met de track & trace code. Kennelijk is er bij u iets fout gegaan. Heeft u al contact opgenomen met de helpdesk?
Zie ook dit eerdere topic
@Pk9 een abonnementswijziging gaat niet vanzelf, laat je het weten wanneer je dit graag hebt?
De maandelijkse abonnementskosten zijn € 0,50 hoger dan het huidige abonnement. Levering hiervan is binnen 10 werkdagen na de bestelling, vaak al met 2-3 dagen in huis.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...