1
Vraag
2
Reageer en help mee
Hil_de

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wacht al zolang....

Hallo, 

Ik ben al zo lang bezig met het geld terug krijgen van jullie. Ik ben al vanaf mei met jullie bezig. Lang verhaal kort. Iets mis met apparatuur dat is omgeruild. Collega beloofde veranderde niks aan looptijd, maandlasten. Natuurlijk is dat weer mis gegaan.... Ineens een rekening van meer dan €115,-.  Afgelopen maandag weeeer contact met jullie ging om een bedrag van bijna €300,-. Inmiddels zijn er al een paar maandbedragen af gegaan terwijl maandag nog was afgesproken dat er een bedrag van €223 nog wat terug gecrediteerd zou worden. Nu is wederom oktober eraf gegaan. Terwijl ik per 8/10/23 weg ga bij jullie... maandag 11 september zou het geld dan eindelijk over gemaakt zijn. En ik heb donderdag weer gebeld omdat dus weer de maand oktober eraf is gehaald. Toen zei degene aan de telefoon dat het geld vrijdag er echt op zou moeten staan. En wederom weer geen bedrag van Ziggo.... ik ben nu al 3 maanden bezig met het teveel in rekening gebrachte geld. Als jullie geld van ons consument willen moeten we dat ook binnen 2 weken betalen zo niet een verhoging.... Ik vind dit echt niet meer normaal dit.... 

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70393Posts
  • 4898Oplossingen
  • 19889Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten, hier heb je een vast aanspreekpunt.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Hil_de
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de tip!!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8051Posts
  • 949Oplossingen
  • 3471Likes

Hi @Hil_de,

Welkom op de Ziggo Community! Zonde dat je ons gaat verlaten, maar nog vervelender dat het op deze manier allemaal moet lopen. Sorry hiervoor. 

Ik zie dat je hier inderdaad ook vaak contact over hebt gehad. Een deel van de vergoedingen is verrekend met de facturen (als ik me niet vergis zijn de incasso's van zowel september als oktober geannuleerd) en mijn collega heeft afgelopen week een terugbetaling aangevraagd van het restant. Hier staat maximaal twee weken voor, dus die moeten we nu helaas afwachten. Ik stel voor dat we hier even contact houden de komende tijd.

Hil_de
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Alex,

Bedankt voor je reactie. EINDELIJK! staat er vandaag een bedrag van 128,-. op mn rekening. Hoop nu de rest nog. Sorry maar ben helemaal klaar met Ziggo. Ik snap niet waarom moet het zolang duren? En waarom andere collegas er zon potje van maken. Van alle medewerkers die ik telefonisch heb gesproken de afgelopen maanden waren er misschien 2/3 personen die werkelijk wisten waar ze over praten... Er werd gesproken dat het bedrag uit "coulance" terug gecrediteerd zou worden en dan denk ik uit coulance?! Het is jullie fout! En dan net doen of Ziggo mij enorm tegemoet komt... Daarna is het alleen maar erger geworden... ik heb de meest onzinnige verhalen gehoord. Nee mevrouw, dat bedrag wordt als tegoed op uw account gezet... Als het nu €30,- was... Daarna bel je meerdere keren om te vragen hoe het er nu voor staat omdat je maar niks ontvangt. Krijg je als smoes te horen (in augustus) ja nee het noorden heeft nog 1 week vakantie dus het duurt wat langer allemaal... Wacht je weer netjes, weer niks. Bel je halverwege september weer op... Eerst krijg je een of ander half Nederlands pratend jong meisje die je eerst 15 minuten in de wacht zet, vervolgens bij je terug komt en weer helemaal opnieuw begint met haar verhaaltje. Nadat ik haar duidelijk maakte dat zij degene was die me in de wacht zette om alles te checken en ik op haar aan het wachten was aan de telefoon zei ze direct nee kan niet, ze liet me niet eens uitpraten en dreigde de telefoon op te hangen toen ik een beetje boos werd omdat er andere afspraken waren gemaakt. Toen heb ik de telefoon zelf maar opgehangen. Net of het onterecht is dat ik mijn geld terug eis, en vervolgens boos word omdat zij me blijft vertellen dat dit niet mogelijk is. Daarna maar terug gebeld zodat ik een ander aan de telefoon kreeg.  Blijkt dat niemand het goed gedaan heeft want.... Nieuw systeem.... En dat is nog maar het halve verhaal... Kortom ik ben super gefrustreerd, boos en ben per direct weg gegaan bij jullie.  Graag wil ik nog wel een klacht indienen tegen degene die ik op 6 september als eerste aan de telefoon heb gehad als dat mogelijk is. Als je geen service wilt doen moet je niet bij een klantenservice gaan werken. Sorry hoor niks persoonlijks naar de mensen die wel hun werk doen. Maar wat een puinhoop daar telefonisch. Er staat nu ook een blokkade op Ziggo. Ik betaal alles wel handmatig dan weet ik zeker dat de bedragen kloppen. Een hele fijne dag voor degene die hier wel behulpzaam waren! 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8051Posts
  • 949Oplossingen
  • 3471Likes

Hi @Hil_de,

Volledig begrijpelijk dat je absoluut niet over te spreken bent over de hele gang van zaken. Het helpt zeker niet als je er niet uitkomt met collega's op deze manier. Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat de eerste stap is gezet.

Wat betreft het gesprek met mijn collega op 6 september, dit zal ik doorzetten om te evalueren. Je krijgt hier verder geen terugkoppeling van.

wewanl

Level 16
  • 2036Posts
  • 21Oplossingen
  • 776Likes

Ik hoop dat Ziggo geen permanente negatieve indruk bij jou achterlaat door dit gedoe. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic