Dank je wel voor je reactie
Lycke Ziggo . De intentie van mijn bericht is om anderen te waarschuwen voor de eventuele gevolgen van het ingaan op een aanbod om de Next te installeren.
In mijn situatie werd volgens mij onvoldoende duidelijk gemaakt dat het om een nieuw abonnement zou gaan en dat daarmee afgesproken kortingen meteen zouden komen te vervallen. Sterker nog, het 'nieuwe' abonnement heeft dezelfde specificaties, dezelfde maandkosten en er wordt expliciet duidelijk gemaakt dat de einddatum gelijk blijft.
Het zou mooi zijn als er in de mail en de bevestiging van de bestelling ook expliciet wordt duidelijk gemaakt dat eventuele kortingen meteen vervallen. Dat lijkt mij eerlijker en voorkomt nare verrassingen en een kater-gevoel bij de klanten.
Wat betreft je aanbod om alles weer terug te draaien -- nou nee, dat lijkt me teveel gedoe. Ik heb contact gehad met de klantenservice en die heeft een tegemoetkoming voorgesteld. Die is minder dan het verlies van ongeveer zestig euro, maar ik doe het er maar mee. Ik neem mijn verlies.