Ons abonnement liep van een jaar liep 6 weken geleden af. Bij de laatste factuur betaalde we nog voor een hele maand terwijl deze eigenlijk maar voor 10 dagen had moeten zijn. Nu werd deze maand op opnieuw een volledige maand gefactureerd. Ik heb het geld derhalve teruggeboekt via de bank. Nu krijg ik een mail over een automatische incasso die mislukt is. De chatfunctie in de app doet het ook niet meer sinds het abonnement is afgelopen en ik zit in het buitenland en wil dus niet bellen. Hebben meer mensen dit probleem gehad.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemorgen @Neill123, ik zie inmiddels een actief account en een online modem. Ik hoor graag van je of je weer online bent.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.