1
Vraag
2
Reacties
Neill123

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Waarom wordt er abonnementsgeld geïncasseerd nadat ik mijn abonnement heb opgezegd?

Ons abonnement liep van een jaar liep 6 weken geleden af. Bij de laatste factuur betaalde we nog voor een hele maand terwijl deze eigenlijk maar voor 10 dagen had moeten zijn. Nu werd deze maand op opnieuw een volledige maand gefactureerd. Ik heb het geld derhalve teruggeboekt via de bank. Nu krijg ik een mail over een automatische incasso die mislukt is. De chatfunctie in de app doet het ook niet meer sinds het abonnement is afgelopen en ik zit in het buitenland en wil dus niet bellen. Hebben meer mensen dit probleem gehad. 

20 Reacties 20
Meldingen
Aan Uit
Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 206Posts
  • 29Oplossingen
  • 133Likes

Goedemorgen @Neill123, ik zie inmiddels een actief account en een online modem. Ik hoor graag van je of je weer online bent.