1
Vraag
2
Reacties
JanAssen

Level 10
  • 402Posts
  • 3Oplossingen
  • 103Likes

Waarom ontvang ik e-mail over een wijziging van mijn abonnement terwijl ik niets heb aangevraagd?

Dag, vandaag (30/9) weer een mail dat ik iets gewijzigd zou hebben. Nu komen de extra’s te vervallen. Da’s raar want ik heb niets gewijzigd.  

9 Reacties 9
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78695Posts
  • 5317Oplossingen
  • 23502Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1496Posts
  • 155Oplossingen
  • 723Likes

Hoi @JanAssen dat is me ook wat zeg, dat je deze berichten ontvangt zonder dat je iets hebt gewijzigd! Ik ben natuurlijk meteen gaan kijken wat er aan de hand kan zijn en zie op het postcode en huisnummer dat bij ons bekend is geen Vodafone abonnement staan. Kun je je Vodafone telefoon- of klantnummer toevoegen in je Community profiel, dan check ik dit nogmaals voor je! 

JanAssen
Topicstarter
Level 10
  • 402Posts
  • 3Oplossingen
  • 103Likes

Zojuist gedaan bij de persoonlijke opmerkingen.

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1496Posts
  • 155Oplossingen
  • 723Likes

Dankjewel @JanAssen ik heb het gevonden en vind op het toegevoegde klantnummer een Ziggo abonnement. Er is ook een Vodafone abonnement nodig om de Gratis Extra's te kunnen ontvangen en deze zie ik op dit moment niet terug op je adres. Kan het zijn dat het Vodafone abonnement op een ander adres staat? Kun je ook nog het mobiele telefoonnummer waarop je het Vodafone abonnement gebruikt toevoegen in je gegevens dan kan ik daarop zoeken. Ik heb hier bij je Ziggo gegevens wel een mobiel nummer staan, eindigend op de cijfers 09, maar daarop vind ik ook geen Vodafone abonnement. 

BackAgain22

Level 9
  • 331Posts
  • 2Oplossingen
  • 196Likes

@Judith Zou het kunnen dat een overstap naar een andere mobiele provider juist de wijziging betreft waardoor dan inderdaad de extra's verdwenen zijn?

JanAssen
Topicstarter
Level 10
  • 402Posts
  • 3Oplossingen
  • 103Likes

Hallo Judith, ik heb nooit een Vodafone abonnement gehad maar wel en nog steeds Hollands Nieuwe. En nog steeds op hetzelfde adres.

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1496Posts
  • 155Oplossingen
  • 723Likes

Aha @JanAssen wat onhandig van me dat ik daar niet eerder naar heb gevraagd. Het HollandsNieuwe abonnement kom ik aan deze kant niet tegen dus er lijkt inderdaad iets mis te gaan. Sinds wanneer heb je dit HollandsNieuwe abonnement, is dit langer dan 5 weken actief op jouw adres en welk abonnement betreft het? Maakte je al gebruik van een gratis extra tv pakket  en welke was dat, het Kids pakket, SkyShowtime of Ziggo Sport Totaal? 

JanAssen
Topicstarter
Level 10
  • 402Posts
  • 3Oplossingen
  • 103Likes

Actief sinds april van '24. Ik maakte geen gebruik van extra diensten.

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 999Posts
  • 95Oplossingen
  • 420Likes

Helder @JanAssen! Hiervoor kan je dan nog het beste contact zoeken met HollandsNieuwe. Wij kunnen deze gegevens niet inzien, dus of daar wat misgaat/ gewijzigd is, is voor ons niet te achterhalen. Zij moeten je meer kunnen vertellen!