Dag, vandaag (30/9) weer een mail dat ik iets gewijzigd zou hebben. Nu komen de extra’s te vervallen. Da’s raar want ik heb niets gewijzigd.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hoi @JanAssen dat is me ook wat zeg, dat je deze berichten ontvangt zonder dat je iets hebt gewijzigd! Ik ben natuurlijk meteen gaan kijken wat er aan de hand kan zijn en zie op het postcode en huisnummer dat bij ons bekend is geen Vodafone abonnement staan. Kun je je Vodafone telefoon- of klantnummer toevoegen in je Community profiel, dan check ik dit nogmaals voor je!
Zojuist gedaan bij de persoonlijke opmerkingen.
Dankjewel @JanAssen ik heb het gevonden en vind op het toegevoegde klantnummer een Ziggo abonnement. Er is ook een Vodafone abonnement nodig om de Gratis Extra's te kunnen ontvangen en deze zie ik op dit moment niet terug op je adres. Kan het zijn dat het Vodafone abonnement op een ander adres staat? Kun je ook nog het mobiele telefoonnummer waarop je het Vodafone abonnement gebruikt toevoegen in je gegevens dan kan ik daarop zoeken. Ik heb hier bij je Ziggo gegevens wel een mobiel nummer staan, eindigend op de cijfers 09, maar daarop vind ik ook geen Vodafone abonnement.
@Judith Zou het kunnen dat een overstap naar een andere mobiele provider juist de wijziging betreft waardoor dan inderdaad de extra's verdwenen zijn?
Hallo Judith, ik heb nooit een Vodafone abonnement gehad maar wel en nog steeds Hollands Nieuwe. En nog steeds op hetzelfde adres.
Aha @JanAssen wat onhandig van me dat ik daar niet eerder naar heb gevraagd. Het HollandsNieuwe abonnement kom ik aan deze kant niet tegen dus er lijkt inderdaad iets mis te gaan. Sinds wanneer heb je dit HollandsNieuwe abonnement, is dit langer dan 5 weken actief op jouw adres en welk abonnement betreft het? Maakte je al gebruik van een gratis extra tv pakket en welke was dat, het Kids pakket, SkyShowtime of Ziggo Sport Totaal?
Actief sinds april van '24. Ik maakte geen gebruik van extra diensten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.