Ik heb denk ik hetzelfde probleem als:
Hang al 3 kwartier aan de lijn met support maar die weten het ook niet meer.
Heb even mijn e-mailadres aangepast, daar komen mails wel binnen.
Is mijn @Hotmail.com adres ook geblokkeerd (per ongeluk)?
Mijn laatste e-mail is geweest van november 2023.
Ook de community e-mails ontvang ik niet.
@Ziggo zit niet in mijn geblokkeerde adressen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Maiic013, @Maiic013#2 - Je e-mail stond inderdaad op de 'zwarte lijst', omdat er ooit een mail is aangemerkt als spam. Het zou nu opgelost moeten zijn, ik hoor het graag!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedenavond @Maiic013 , van harte welkom op de Community!
Het is erg onhandig en vervelend dat je geen e-mails meer kunt ontvangen. Jammer dat het na het lange contact met de klantenservice niet is opgelost. Ik help je graag om dit probleem op te lossen, zodat je gauw weer fatsoenlijk e-mails kunt ontvangen.
Wil je in je Community-profiel je adresgegevens aanvullen en in het kopje "persoonlijke opmerkingen" het betreffende e-mailadres (fonetisch) noteren? Zodra je dit hebt gedaan, ontvang ik graag een seintje in dit topic, en dan ga ik voor je aan de slag. Klik hier om naar je profiel te gaan.
Hoi Jesse - ik kan niet meer bij mijn oude account door de koppeling met Mijn Ziggo dus maar een nieuw e-mailadres en account aangemaakt. Ik zal de gegevens in het profiel van deze #2 zetten.
Ik hoop dat je het opgelost krijgt.
Hi @Maiic013#2 , ook dat nog 😅 Ik kan evt. je originele naam en mailadres hier naartoe 'verhuizen'.
Wat betreft je originele probleem, hebben we het intern uitgezet. Ik hoop volgende week terugkoppeling te hebben.
Doe maar niet, gaat het straks weer fout.
Bedankt alvast.
Hi @Maiic013, @Maiic013#2 - Je e-mail stond inderdaad op de 'zwarte lijst', omdat er ooit een mail is aangemerkt als spam. Het zou nu opgelost moeten zijn, ik hoor het graag!
@Alex Bedankt! Ik krijg weer mails op mijn normale e-mailadres.
Top, fijn om te horen! 🙌
Ik heb geloof ik hetzelfde probleem, heb nu alles overgezet naar mijn gmail. @Alex zou je voor mij ook kunnen kijken voor mijn Hotmail account?
Hi @edekreij - Zeker kan dat, goed dat je contact opneemt. Kun je in je profiel je adresgegevens noteren en bij "Persoonlijke opmerkingen (privé)" het e-mailadres waar het omgaat? Klik hier om naar je profiel te gaan.
En kun je laten weten wanneer de laatste e-mail is die je van Ziggo hebt ontvangen?
Hi Alex, ik heb mijn gegevens ingevuld, maar kan bij de mail helaas geen "." invoeren; is een ongeldig teken. Heb "." nu vervangen door "_punt_". Laatste mail is van 29 maart 2024.
Check, dank je! We gaan het doorzetten, je hoort van ons zodra er een update is.
Hi @edekreij - Omdat je ooit een e-mail van ons had bestempeld als spam, stond je inderdaad op blokkade-lijst. Dat is hersteld en het zou weer moeten werken 🙂
Hoi @Alex
Kun je ook controleren voor mijn @home.nl e-maildres?
Hier heb ik afgelopen dagen geen melding ontvangen van gepland onderhoud (mijn ouders wel e-mailadres ontvangen hierover, ik dus niet, maar is wel uitgestuurd).
Zo ontving ik eerder de laatste jaren ook geen e-mails over aangekondigde pakketwijzigingen of prijsverhogingen.
Pakketwijziging op eigen initiatief ontvang ik wel.
Hi @CaWe - Dit gaan we controleren! Voordat ik het doorzet ben ik wel benieuwd naar je laatste zin: "Pakketwijziging op eigen initiatief ontvang ik wel." - Dan ontvang je wel mails van ons op het betreffende e-mailadres?
Yes, die ontvang ik wel op mijn @home.nl e-mailadres . Let wel op, ik heb het contact e-mailadres gisteren gewijzigd.
Misschien kun je kijken of mijn @home.nl e-mailadres ook op een blacklist voor Ziggo mails voorkomt..?
Maar de laatste jaren, als er prijsverhogingen zijn, of als (internet)pakketten wijzigen, dan ontvang ik geen e-mails, net zoals afgelopen week, ik geen e-mail ontvangen heb van gepland onderhoud (gepland onderhoud e-mails ontvang ik de laatste jaren niet meer) komende maandag. Het is dat ik dit zag in de app Vodafone Ziggo en als e-mail bij mn ouders elders in de straat (betreft hetzelfde onderhoud, als ik in de app zie).
Dus ik lijk vaker communicatie niet te ontvangen en ik weet niet waar het aan ligt. Mijn ouders ontvangen vaker e-mail vanuit ziggo dan ik, ik loop dan altijd achter. Verneem dan via hun, of de community.
Op moment heb ik alle contact voorkeuren uitgeschakeld (gistermiddag gedaan), om die te resetten bij inschakeling (was idee maanden terug, toen ik eerdere keer zulke e-mails niet ontvangen heb). Ik heb gisteren ook maar even het contact e-mailadres in mijn ziggo aangepast. Hiervoor stond die, wat ik op de community ook heb staan.
Ok, top! Thanks!
Goedemorgen @CaWe,
Dank je wel voor de toelichting op deze situatie. Het is opmerkelijk dat sommige e-mails wel binnenkomen en andere niet. We gaan controleren of je @home-e-mailadres bij ons op een blacklist staat. Zodra we een update hebben, laten we dat in dit topic aan je weten.
Hi @CaWe - "Slecht" nieuws: Je e-mailadres staat niet op de bekende lijst (filter). Dat is dus niet de reden dat je de mails niet ontvangt. Het feit dat je de automatische bevestigingen wel ontvangt, lijkt dit dan ook te bevestigen, want bij andere situaties worden die ook niet meer ontvangen.
Dat maakt de hele situatie wel wat lastiger natuurlijk, want wat is dan wel de reden dat je deze mails niet krijgt. Je gaf al aan voor de zekerheid zowel je voorkeuren eens te 'resetten', als het e-mailadres te hebben veranderd. Laten we de eerstvolgende mail even afwachten om te kijken of die in ieder geval op je alternatieve e-mailadres wel aankomt en eventueel daarna kijken of het weer lukt dit terug te zetten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.