Vraag
Reacties
Oplossing
Maiic013
Level 1

Waarom ontvang geen e-mails meer van Ziggo op mijn @hotmail.com e-mailadres?

Ik heb denk ik hetzelfde probleem als:

https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Ik-ontvang-sinds-een-jaar-geen-emails-meer-van-Ziggo-op-mijn/...

Hang al 3 kwartier aan de lijn met support maar die weten het ook niet meer.

Heb even mijn e-mailadres aangepast, daar komen mails wel binnen.

Is mijn @Hotmail.com adres ook geblokkeerd (per ongeluk)?

Mijn laatste e-mail is geweest van november 2023.

Ook de community e-mails ontvang ik niet.

@Ziggo zit niet in mijn geblokkeerde adressen.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing
24 Reacties 24
tjhslangen
Level 10

@Alex zou je mij ff een prive bericht kunnen sturen gaat om mail die waarschijnlijk op blacklist staat

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Ik kijk graag even hoe ik je kan helpen vanaf hier @tjhslangen Daarvoor heb ik eerst een aantal vragen. Ontvang je op dit moment geen enkele e-mail van Ziggo? Heb je enig idee wanneer dit gestart is? Gaat het om het e-mailadres dat je gebruikt voor dit Community account of betreft het een ander e-mailadres?

0 Kudos
tjhslangen
Level 10

Gaat niet om mijn mail maar van iemand anders. Laatste mail is in oktober 2023 geweest daarna niks meer van uit ziggo kunnen ontvangen

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Ah op die manier! Fijn dat je diegene met de beste intenties wil helpen maar i.v.m. privacyregels kan ik dit niet voor hem/haar checken via jouw profiel. Als hij/zij zelf een profiel aanmaakt op de Community helpen we graag via die weg verder. Dat mag in eerste instantie met een reactie in dit topic. 

0 Kudos
tjhslangen
Level 10

Account aanmaken ging niet. Ze kan ook mijn ziggo niet in ivm met dat ze geen mails krijgen van uit ziggo

0 Kudos