Ik heb denk ik hetzelfde probleem als:
Hang al 3 kwartier aan de lijn met support maar die weten het ook niet meer.
Heb even mijn e-mailadres aangepast, daar komen mails wel binnen.
Is mijn @Hotmail.com adres ook geblokkeerd (per ongeluk)?
Mijn laatste e-mail is geweest van november 2023.
Ook de community e-mails ontvang ik niet.
@Ziggo zit niet in mijn geblokkeerde adressen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Alex zou je mij ff een prive bericht kunnen sturen gaat om mail die waarschijnlijk op blacklist staat
Ik kijk graag even hoe ik je kan helpen vanaf hier @tjhslangen Daarvoor heb ik eerst een aantal vragen. Ontvang je op dit moment geen enkele e-mail van Ziggo? Heb je enig idee wanneer dit gestart is? Gaat het om het e-mailadres dat je gebruikt voor dit Community account of betreft het een ander e-mailadres?
Gaat niet om mijn mail maar van iemand anders. Laatste mail is in oktober 2023 geweest daarna niks meer van uit ziggo kunnen ontvangen
Ah op die manier! Fijn dat je diegene met de beste intenties wil helpen maar i.v.m. privacyregels kan ik dit niet voor hem/haar checken via jouw profiel. Als hij/zij zelf een profiel aanmaakt op de Community helpen we graag via die weg verder. Dat mag in eerste instantie met een reactie in dit topic.
Account aanmaken ging niet. Ze kan ook mijn ziggo niet in ivm met dat ze geen mails krijgen van uit ziggo
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.