Prijswijziging per 1 juli 2022
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik vroeg me af, stel ik wil mijn snelheid verhogen van 100 mbit naar 350mbit, waarom zou ik dan “weer” een nieuw apparaat toegestuurd krijgen? (Zie foto)
ik durf dit nu eigenlijk niet te doen aangezien ik al genoeg gezeur heb met ziggo en nu werkt thuis alles goed waardoor ik eigenlijk nergens aan durf te komen voordat alles weer gedeactiveerd, opgezegd, geen signaal, foutje in systeem, etc bekende ziggo issues weer komen😅
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je je technicolor wilt houden maar je krijgt toch een connectbox kan je via de klantenservice of de mijn ziggo app de technicolor heractiveren.Sluit dan wel eerst de connectbox tijdelijk aan.
De TC7210 is trouwens met wifi 5 aan boord nog steeds een goed up-to-date modem.
@J-V_NL Mag ik vragen wel merk/type modem nu in gebruik is en hoe er TV gekeken wordt? Het kan namelijk zijn dat de melding die op de foto te zien is gewoon een standaard melding is en niet per definitie altijd andere apparatuur wordt opgestuurd als er al de juiste spullen op het leveradres aanwezig zijn.
Modem is een technicolor TC7210.Z
en we hebben kabel tv met 2 ci modules
AOP is 2 maanden geleden vernieuwd, en we beschikken over de nieuwste technetix versterker en bekabeling, tot slot een nieuwe braun splitter
we zijn zijn sinds april pas klant, vandaar dat alles als het goed is al up to date zou moeten zijn. Behalve de smart wifi box, die kreeg ik toen ook nieuw maar gaf de voorkeur aan dit technicolor modem die me beter bevalt, en die heb ik dus nu ook in gebruik.
@J-V_NL De modem is een EuroDocsis 3.0 modem. Tenzij Ziggo alleen nog Docsis 3.1 op het netwerk wil zal het omgeruild worden, anders denk ik niet dat het zomaar omgewisseld zal worden.
wel raar, want ziggo ruilt de 7210's niet actief om. maar waarschijnlijk omdat jij je abo nu wijzigt krijg je alsnog een ziggo modem. aangezien je al nieuwe kabels etc heb is het een kwestie van kabels erin en aanzetten. gaat helemaal goedkomen
Ah oke, dan laat ik het wel zitten, wil juist geen nieuw modem. Het werkt nu goed en heb geen zin om weer dat witte ziggo modem te krijgen, ben hier dan blijer mee.
Als je je technicolor wilt houden maar je krijgt toch een connectbox kan je via de klantenservice of de mijn ziggo app de technicolor heractiveren.Sluit dan wel eerst de connectbox tijdelijk aan.
De TC7210 is trouwens met wifi 5 aan boord nog steeds een goed up-to-date modem.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...