Vraag
Reacties
Oplossing
RS 1971
Level 2

Waarom lukt het activeren van het SkyShowtime via Mijn Ziggo niet (info@ e-mailadres)?

Na activatie van SkyShowtime kan ik alleen kiezen uit betaalde abonnementen. Terwijl het een gratis extra zenderpakket moet zijn.

In Mijn Ziggo account staat nu actief.

Daar onder staat: Nog niet geactiveerd, maak accountgegevens aan. Maar dat heb ik al gedaan.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RS 1971
Level 2
Topicstarter

Probleem opgelost. SkyShowtime accepteert geen info@ e-mail adressen. Met een Ziggo e-mail adres werkt het wel.

Dat SkyShowtime geen info e-mail adressen accepteert had ik gelezen in aan ander topic op dit forum.

Bekijk in context

37 Reacties 37
Bert
Level 21

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

0 Kudos
RS 1971
Level 2
Topicstarter

Probleem opgelost. SkyShowtime accepteert geen info@ e-mail adressen. Met een Ziggo e-mail adres werkt het wel.

Dat SkyShowtime geen info e-mail adressen accepteert had ik gelezen in aan ander topic op dit forum.

HBO Fan
Level 15

@RS 1971 

Bedoelt u dan info@ of @*.info Dit kan andere klanten mogelijk helpen in hun zoektocht om skyShowtime aan de praat te krijgen.

0 Kudos
RS 1971
Level 2
Topicstarter

info@ bedoel ik.

Ed49
Level 1

Na een abonnementswijziging van Ziggo (wijziging internetpakket van Elite naar XXL) vorige week ,moest ik via een activatielink opnieuw mijn account bij SkyShowtime activeren. Via deze link heb ik dit meerdere malen - vergeefs- geprobeerd, want steeds komt de melding van SkyShowtime "Helaas kunnen wij je promo niet inwisselen".

Ik heb o.g.v. mijn Ziggo-abonnement en twee Vodafone-abonnementen al bijna een jaar SkyShowtime als gratis zenderpakket en heb steeds probleemloos gekeken, tot vorige week.

Ik heb al een paar maal met Ziggo gebeld en steeds hetzelfde verhaal te horen gekregen nl. dat er een storing is, waar aan gewerkt wordt. Ook live-chatten met SkyShowtime is kansloos, je chat dan met iemand uit Pakistan of India, die met een vertaaltool werkt; dat schiet niet op.

Uit de reacties in deze community maak ik op, dat meerdere Ziggoklanten met dit probleem te maken hebben.

Kan Ziggo dit probleem niet voor ons oplossen, want keer op keer bellen is volgens mij ook zinloos, ieder keer is de medewerker begaan en betoont zijn/haar spijt, maar verder gebeurt er niets.

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Ed49 - Allereerst excuses dat je hier niet eerder een reactie hebt ontvangen. Er spelen inderdaad problemen bij de activatie van Skyshowtime helaas. Voordat we hier verder in duiken; Ervaar je deze problemen nog steeds?

0 Kudos
Ed49
Level 1

Ja, lukt nog steeds niet.

Van een medewerker van Ziggo begrijp ik, dat het een probleem van SkyShowtime is en dat er door hen aan gewerkt wordt.

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Erg zuur, @Ed49 - Het is niet perse een probleem van Skyshowtime, maar tussen Ziggo en Skyshowtime. Uiteindelijk moeten wij ervoor zorgen dat het werkt. Bij jouw situatie is er sprake van een mismatch, die op de achtergrond diverse oorzaken kan hebben. We moeten helaas wel afwachten totdat er meer bekend is.

Uit je eerdere bericht begrijp ik dat het lange tijd goed heeft gewerkt, totdat je van abonnement wisselde. Wil je het voor de zekerheid ook nog eens proberen te activeren met een ander e-mailadres?

0 Kudos
Ed49
Level 1

Dat laatste begrijp ik niet goed, ik activeer bij SkyShowtime middels mijn account aldaar, dus met mijn eigen e-mailadres; een ander adres heb ik eigenlijk niet of het zou mijn G-mailadres moeten zijn, maar dan zou ik eerst weer via dat G-mailadres een nieuw account bij SkyShowtime moeten aanmaken.

Is dat correct?

Verwarrend allemaal.

0 Kudos
Dennis
Community Moderator
Community Moderator

Olá @Ed49,

Het activeren moet ook via de MijnZiggo lukken. Via producten en dan streamingsdiensten beheren kan je SkySkowtime activeren, registreer dan ter test het op een @gmail adres.

Ben benieuwd of dat lukt? Hoor het dan graag van je!

0 Kudos
Ed49
Level 1

Heb het zojuist opnieuw geprobeerd door mij bij SkyShowtime te registreren onder mijn gmail-adres, maar ook dan krijg ik de melding "helaas, we kunnen je promo niet inwisselen"

0 Kudos
Stippie
Level 2

Hallo ik heb hetzelfde probleem ben al maanden bezig om sky showtime geactiveerd te krijgen, uren met de helpdesk aan de telefoon, steeds een ander en steeds en ander probleem, aan internet een storing, software, showtime maar geen oplossing, overweeg om naar een andere provider te gaan ik wordt hier vreselijk moe van.

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

@Ed49 @Stippie Waardeloos dat jullie geen centimeter vooruit zijn gekomen en nog altijd deze hardnekkige foutmelding te zien krijgen. Op dit moment zijn we in afwachting van een update van de oplospartijen. Tot mijn grote spijt heb ik dus geen inhoudelijke update dan wel oplossing voor jullie. Als er nieuws is, horen jullie het natuurlijk via deze weg.

0 Kudos
Stippie
Level 2

Vincent niet voor het een of ander, maar dit werd me vorig jaar maart ook al gezegd, hoop wel dat het nu echt zo is.

0 Kudos
advanliempt69
Level 5

Vanwege de kosten van Ziggo sport overgestapt op SkyShowTime. Echter hetzelfde probleem. Lang aan de telefoon gehangen en er wordt een Case aangemaakt. Heb er echter niet veel vertrouwen in als ik bovenstande verhalen lees, Ziggo los het nu eens op. KPN komt steeds dichter bij!!

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Wat jammer dat je problemen ervaar met SkyShowtime @advanliempt69 Eerder hebben we hier ook wel eens contact over gehad via de Community. Kun je aangeven waar je op dit moment precies tegenaan loopt?

0 Kudos
advanliempt69
Level 5

Zie plaatje

Scherm­afbeelding 2025-03-25 om 15.58.22.png

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Dank. Dit gaat inderdaad nog steeds niet goed. Ik heb je gegevens gedeeld ten behoeve van het onderzoek. 

0 Kudos
advanliempt69
Level 5

Ik ben nog steeds wachtende!!

0 Kudos