Na activatie van SkyShowtime kan ik alleen kiezen uit betaalde abonnementen. Terwijl het een gratis extra zenderpakket moet zijn.
In Mijn Ziggo account staat nu actief.
Daar onder staat: Nog niet geactiveerd, maak accountgegevens aan. Maar dat heb ik al gedaan.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Probleem opgelost. SkyShowtime accepteert geen info@ e-mail adressen. Met een Ziggo e-mail adres werkt het wel.
Dat SkyShowtime geen info e-mail adressen accepteert had ik gelezen in aan ander topic op dit forum.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Probleem opgelost. SkyShowtime accepteert geen info@ e-mail adressen. Met een Ziggo e-mail adres werkt het wel.
Dat SkyShowtime geen info e-mail adressen accepteert had ik gelezen in aan ander topic op dit forum.
Bedoelt u dan info@ of @*.info Dit kan andere klanten mogelijk helpen in hun zoektocht om skyShowtime aan de praat te krijgen.
info@ bedoel ik.
Na een abonnementswijziging van Ziggo (wijziging internetpakket van Elite naar XXL) vorige week ,moest ik via een activatielink opnieuw mijn account bij SkyShowtime activeren. Via deze link heb ik dit meerdere malen - vergeefs- geprobeerd, want steeds komt de melding van SkyShowtime "Helaas kunnen wij je promo niet inwisselen".
Ik heb o.g.v. mijn Ziggo-abonnement en twee Vodafone-abonnementen al bijna een jaar SkyShowtime als gratis zenderpakket en heb steeds probleemloos gekeken, tot vorige week.
Ik heb al een paar maal met Ziggo gebeld en steeds hetzelfde verhaal te horen gekregen nl. dat er een storing is, waar aan gewerkt wordt. Ook live-chatten met SkyShowtime is kansloos, je chat dan met iemand uit Pakistan of India, die met een vertaaltool werkt; dat schiet niet op.
Uit de reacties in deze community maak ik op, dat meerdere Ziggoklanten met dit probleem te maken hebben.
Kan Ziggo dit probleem niet voor ons oplossen, want keer op keer bellen is volgens mij ook zinloos, ieder keer is de medewerker begaan en betoont zijn/haar spijt, maar verder gebeurt er niets.
Hi @Ed49 - Allereerst excuses dat je hier niet eerder een reactie hebt ontvangen. Er spelen inderdaad problemen bij de activatie van Skyshowtime helaas. Voordat we hier verder in duiken; Ervaar je deze problemen nog steeds?
Ja, lukt nog steeds niet.
Van een medewerker van Ziggo begrijp ik, dat het een probleem van SkyShowtime is en dat er door hen aan gewerkt wordt.
Erg zuur, @Ed49 - Het is niet perse een probleem van Skyshowtime, maar tussen Ziggo en Skyshowtime. Uiteindelijk moeten wij ervoor zorgen dat het werkt. Bij jouw situatie is er sprake van een mismatch, die op de achtergrond diverse oorzaken kan hebben. We moeten helaas wel afwachten totdat er meer bekend is.
Uit je eerdere bericht begrijp ik dat het lange tijd goed heeft gewerkt, totdat je van abonnement wisselde. Wil je het voor de zekerheid ook nog eens proberen te activeren met een ander e-mailadres?
Dat laatste begrijp ik niet goed, ik activeer bij SkyShowtime middels mijn account aldaar, dus met mijn eigen e-mailadres; een ander adres heb ik eigenlijk niet of het zou mijn G-mailadres moeten zijn, maar dan zou ik eerst weer via dat G-mailadres een nieuw account bij SkyShowtime moeten aanmaken.
Is dat correct?
Verwarrend allemaal.
Olá @Ed49,
Het activeren moet ook via de MijnZiggo lukken. Via producten en dan streamingsdiensten beheren kan je SkySkowtime activeren, registreer dan ter test het op een @gmail adres.
Ben benieuwd of dat lukt? Hoor het dan graag van je!
Heb het zojuist opnieuw geprobeerd door mij bij SkyShowtime te registreren onder mijn gmail-adres, maar ook dan krijg ik de melding "helaas, we kunnen je promo niet inwisselen"
Hallo ik heb hetzelfde probleem ben al maanden bezig om sky showtime geactiveerd te krijgen, uren met de helpdesk aan de telefoon, steeds een ander en steeds en ander probleem, aan internet een storing, software, showtime maar geen oplossing, overweeg om naar een andere provider te gaan ik wordt hier vreselijk moe van.
@Ed49 @Stippie Waardeloos dat jullie geen centimeter vooruit zijn gekomen en nog altijd deze hardnekkige foutmelding te zien krijgen. Op dit moment zijn we in afwachting van een update van de oplospartijen. Tot mijn grote spijt heb ik dus geen inhoudelijke update dan wel oplossing voor jullie. Als er nieuws is, horen jullie het natuurlijk via deze weg.
Vincent niet voor het een of ander, maar dit werd me vorig jaar maart ook al gezegd, hoop wel dat het nu echt zo is.
Vanwege de kosten van Ziggo sport overgestapt op SkyShowTime. Echter hetzelfde probleem. Lang aan de telefoon gehangen en er wordt een Case aangemaakt. Heb er echter niet veel vertrouwen in als ik bovenstande verhalen lees, Ziggo los het nu eens op. KPN komt steeds dichter bij!!
Wat jammer dat je problemen ervaar met SkyShowtime @advanliempt69 Eerder hebben we hier ook wel eens contact over gehad via de Community. Kun je aangeven waar je op dit moment precies tegenaan loopt?
Zie plaatje
Dank. Dit gaat inderdaad nog steeds niet goed. Ik heb je gegevens gedeeld ten behoeve van het onderzoek.
Ik ben nog steeds wachtende!!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.