Vraag
Reacties
Oplossing
RS 1971
Level 2

Waarom lukt het activeren van het SkyShowtime via Mijn Ziggo niet (info@ e-mailadres)?

Na activatie van SkyShowtime kan ik alleen kiezen uit betaalde abonnementen. Terwijl het een gratis extra zenderpakket moet zijn.

In Mijn Ziggo account staat nu actief.

Daar onder staat: Nog niet geactiveerd, maak accountgegevens aan. Maar dat heb ik al gedaan.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing
37 Reacties 37
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Daar ben ik me helaas van bewust en dat spijt me ontzettend. Het is ronduit teleurstellend dat het al zolang speelt en beschamend dat het niet duidelijk is wanneer het voor jou wel functioneert. Uiteraard blijven we om updates vragen bij de oplospartij en melden we ons bij progressie en/of nieuws.

0 Kudos
FraG
Level 2

Hier het zelfde probleem. Na een abbo wisseling begin april krijg ik een mail om e.e.a. (opnieuw) te activeren. Loop steeds tegen aan tegen het feit dat activeren niet mogelijk is. Waardeloos!!!!!!

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @FraG 

Ontzettend balen dat je na een wijziging van je abonnement geen toegang meer krijgt tot SkyShowTime. Als ik meekijk, dan zie ik SkyShowTime eerder actief heeft gestaan maar gedeactiveerd is door het vervallen van de gratis Extra's. Dit laatste is hersteld en SkyShowTime is weer aangevraagd als gratis zenderpakket. Sinds gisteren staat dit actief. 

Echter, ik kan bij jouw gegevens reproduceren dat de activatie niet lukt. De foutmelding 'Je hebt geen actieve abonnementen' verschijnt in beeld. Het kan zijn dat het één en ander op de achtergrond nog niet volledig is gesynchroniseerd aangezien SkyShowTime sinds gisteren weer actief staat als gratis zenderpakket. Mocht het over 24 tot 48 uur nog niet mogelijk zijn, dan valt het probleem wat je ervaart helaas onder een lopend incident. Ik heb je gegevens hiervoor zojuist doorgezet naar onze oplospartij. Een verwachtte oplostijd is helaas (nog) niet bekend.

0 Kudos
FraG
Level 2

Vandaag een mailtje ontvangen met de aanhef: Herinnering: Activeer je streamingdienst. Dus maar weer eens, voor de zoveelste keer, geprobeerd e.e.a te activeren. Je raad het al, er valt niets te actieven als je de tekst 'Je hebt geen actieve abonnementen' te zien krijgt. Om moedeloos van te worden. Stuur geen mailtjes als je eigen systemen niet op orde hebt! En zorg er nu eens voor dat dit, al jaren bestaande probleem, eens goed wordt opgelost!

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing

ik heb het andersom, kan nog steeds kijken, terwijl dat niet zou moeten.

0 Kudos
advanliempt69
Level 5

Hier idem!!

0 Kudos
CaWe
Level 8

Hier het gelijke probleem, dat activeren niet lukt 

Activatie e-mail met linkje ontvangen. Uiteindelijk moet je inloggen en zie je betaalde abonnementen.

Vanuit de vodafoneziggo app, mijn ziggo, tv pakketten , daar staat het op 'gekozen', maar kan ik op account activeren klikken, en dan kom ik een lege mijn ziggo streaming pakketten pagina tegen:

1000023272.png

Bedroevend dat problemen al maanden spelen, als ik de historie van meerdere topics lees over zelfde probleem.

Oplossing komt in de toekomst, ooit, wie weet, ooit. 😬

Geen goede beurt van Ziggo.

Toevoeging:, ik heb eerder sky showtime als gratis zender pakket gehad (icm Vodafone abonnement), ik had er dus eerder een account met mijn ziggo hoofd e-mailadres.

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @CaWe 

Balen dat het activeren van SkyShowTime nog niet is gelukt. Op basis van je gegevens zie ik SkyShowTime gisteren is toegevoegd aan je abonnement als vervanging van Ziggo Sport Totaal. Op dit moment krijg je de melding dat er nog geen actieve abonnementen beschikbaar zijn. Nu kan dit 2 oorzaken hebben, namelijk dat de aanpassing nog niet volledig is gesynchroniseerd in de achterliggende systemen of dat dit te wijten is aan een openstaand ticket. Ik wil je dan ook vragen om de activatie over 48 uur nogmaals te proberen. Lukt het niet, dan hoor ik het graag en zet ik je gegevens door in het ticket t.b.v. het onderzoek.

advanliempt69
Level 5

Cecilia,

ik wacht al 4 weken maar er gebeurt niets!!

0 Kudos
CaWe
Level 8

@Cecilia 

Hoi, 

2 dagen later nog steeds geen streamingsdienst (sky Showtime) beschikbaar om account te activeren.

Nog steeds een lege lijst, net als afgelopen woensdag.

1000023518.png

Hoop op beterschap.

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Behoorlijk zuur! Ik heb je gegevens doorgezet ten behoeve van het onderzoek naar de verantwoordelijke partij. Excuus voor het ongemak. Bij nieuws zullen we het uiteraard hier delen.

0 Kudos
CaWe
Level 8

@Welmoed @Cecilia 

Komt zojuist de herinnerings e-mailadres binnen om het account te activeren, maar helaas. Weer een lege lijst van streamingsdiensten.

Beetje (erg) bedroevend, dat dit niet functioneert, voor ontzettend veel klanten (gezien de meldingen hier op de community)

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi, sorry dat we hier al een poosje niet in hebben gereageerd. Het ticket staat helaas nog steeds open. We monitoren dit geregeld. Als er nieuws is zal ik het uiteraard hier melden.

0 Kudos
CaWe
Level 8

Op dit moment hoeft het ticket voor mij niet meer, daar ik keus gemaakt heb, o.a. vanwege dit niet functioneren van de combi deal, om bij Vodafone weg te gaan.

Het duurt te lang, voordat het opgelost is en gezien andere klanten dit al langer melden, verwacht ik geen nelle oplossing, ook proevend uit de gegeven reactie.

Keus van de klant 🙂

0 Kudos
advanliempt69
Level 5

Ik zit nog tot november vast aan mijn contract, maar KPN wordt een groete kanshebber dan. Vind het niet vreemd dat het slecht gaat met Ziggo!

0 Kudos
rsbloem
Level 1

Ik krijg nog steeds herinneringsmail om skyshowtime te activeren. Tot nu toe lukt het om bekende redenen als in dit forum niet om erin te komen. Er wordt aan gewerkt zegt Ziggo en er komt bericht wanneer het opgelost is. Maar dit duurt al minstens een half jaar en ik geloof niet in een snelle oplossing.

0 Kudos
advanliempt69
Level 5

Hier idem! Zoals gezegd, KPN komt steeds dichterbij!!

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Even een korte update: het onderzoek loopt nog steeds en er worden stapjes gemaakt. Hoewel we niet kunnen zien wie wanneer aan de beurt is en ik dus ook geen garanties kan geven dat nu werkt, kan het lonen om te bekijken of het mogelijk is om SkyShowtime te activeren. Mocht het nog niet werken, weet dat we dan werken aan een oplossing.

0 Kudos