1
Vraag
2
Reacties
ChielWie

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Waarom krijg ik opeens aanbiedingen via SMS?

Als eerste heeft 1 van jullie medewerkers gelogen. Hij heeft me verteld dat mijn mobiele nummer uit jullie systemen verwijderd zou worden, dit heeft hij niet gedaan, getuige het feit dat ik een aanbieding via de SMS van jullie heb ontvangen. Graag alsnog mijn nummer verwijderen. Vooral omdat ik totaal niet op dergelijke aanbiedingen te wachten zit.

Als tweede: Waarom moet ik een app downloaden die ik niet wil om een klacht in te dienen? Waarom kan dat niet op de website in de mijnziggo omgeving? Is dit zogenaamde 'technische vooruitgang'?

Als jullie nog meer klanten willen verliezen, dan moet je vooral zo door blijven gaan.


6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
BackAgain22

Level 10
  • 409Posts
  • 3Oplossingen
  • 233Likes

Als je geen aanbiedingen wilt ontvangen, kun je dat in Mijn Ziggo zelf uitvinken. Ga naar 'je gegevens' - 'overige gegevens' - 'alles over je privacy' - 'privacy instellingen'. Daar kun je van alles uitvinken.

CobusR

Level 10
  • 414Posts
  • 4Oplossingen
  • 153Likes

En is het geen spam dan ?

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 1154Posts
  • 111Oplossingen
  • 485Likes

Hey @ChielWie en welkom op de Community! Dat is nogal een situatie waar we mee zitten, we helpen je graag hierin.

Ik heb geen gegevens van je, dus ik kan verder niets controleren. Zou je de postcode en huisnummer in je profiel kunnen zetten? Wanneer was de toezegging van deze collega? Als dat recent was, kan het even duren voordat je gegevens overal binnen het bedrijf verwijderd zijn.

Verder heeft @BackAgain22 je al de tip meegegeven hoe je dit zelf uit kan zetten in Mijn Ziggo. Ik zou zeker alles uitvinken als je dit niet wenst te ontvangen.

ChielWie
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Die vinkjes had ik uitgezet. Opeens stonden alle vinkjes weer aan, dus had ik ze weg gehaald. Zelf het telefoonnummer had ik veranderd in een dummy telefoonnummer (0612345678), toch kreeg ik later die dag nog een SMSje binnen.

Dus dat werkt niet.

ChielWie
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dan weet jij niet waar je mee bezig bent. Tijd om contact te zoeken met een collega die dat wel weet.

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 1154Posts
  • 111Oplossingen
  • 485Likes

Waar doel je precies op met je laatste reactie @ChielWie? Ik kan dit niet plaatsen rondom de berichten uit dit topic.