Als eerste heeft 1 van jullie medewerkers gelogen. Hij heeft me verteld dat mijn mobiele nummer uit jullie systemen verwijderd zou worden, dit heeft hij niet gedaan, getuige het feit dat ik een aanbieding via de SMS van jullie heb ontvangen. Graag alsnog mijn nummer verwijderen. Vooral omdat ik totaal niet op dergelijke aanbiedingen te wachten zit.
Als tweede: Waarom moet ik een app downloaden die ik niet wil om een klacht in te dienen? Waarom kan dat niet op de website in de mijnziggo omgeving? Is dit zogenaamde 'technische vooruitgang'?
Als jullie nog meer klanten willen verliezen, dan moet je vooral zo door blijven gaan.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je geen aanbiedingen wilt ontvangen, kun je dat in Mijn Ziggo zelf uitvinken. Ga naar 'je gegevens' - 'overige gegevens' - 'alles over je privacy' - 'privacy instellingen'. Daar kun je van alles uitvinken.
En is het geen spam dan ?
Hey @ChielWie en welkom op de Community! Dat is nogal een situatie waar we mee zitten, we helpen je graag hierin.
Ik heb geen gegevens van je, dus ik kan verder niets controleren. Zou je de postcode en huisnummer in je profiel kunnen zetten? Wanneer was de toezegging van deze collega? Als dat recent was, kan het even duren voordat je gegevens overal binnen het bedrijf verwijderd zijn.
Verder heeft @BackAgain22 je al de tip meegegeven hoe je dit zelf uit kan zetten in Mijn Ziggo. Ik zou zeker alles uitvinken als je dit niet wenst te ontvangen.
Die vinkjes had ik uitgezet. Opeens stonden alle vinkjes weer aan, dus had ik ze weg gehaald. Zelf het telefoonnummer had ik veranderd in een dummy telefoonnummer (0612345678), toch kreeg ik later die dag nog een SMSje binnen.
Dus dat werkt niet.
Dan weet jij niet waar je mee bezig bent. Tijd om contact te zoeken met een collega die dat wel weet.
Waar doel je precies op met je laatste reactie @ChielWie? Ik kan dit niet plaatsen rondom de berichten uit dit topic.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.