Al 6 maanden bel ik met Ziggo.
Ik kan niet meer inloggen op mijnziggo, mijn beveiliging en ziggoGo.
Elke keer zeggen ze nieuw account aanmaken maar mijn klanten nummer is niet bekend staat er dan.
Alles al geprobeerd, ook vele andere browsers, cookie instellingen etc etc.
Niets werkt en ze kunnen mij niet verder helpen maar moet wel betalen voor hun diensten.
Heb ook Vodafone, kan daar wel inloggen maar kom niet bij Mijnziggo, kan ook niet samenvoegen want dan krijg ik melding "oeps er gaat iets verkeerd"
Inloggen via code opvragen werkt ook niet meer.
Ziggo had vorig jaar mijn abonnement zomaar opgezegd zonder enige reden, ben al klant vanaf dag 1!
Daarna niets anders dan ellende en een veel duurder abonnement. Ik moest nieuwe klant worden maar kreeg niet de korting aanbieding die toen geldig was. Moest router opsturen omdat ik een nieuwe zou krijgen. Ik heb er allemaal niet om gevraagd, was hun fout.
Help!!!!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Super, bedankt. Endelijk!!!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @Jezewski1293 een Ziggo-moderator zal binnen enkele dagen reageren op je bericht. Check in ieder geval alvast ook even of je postcode en huisnummer zijn aangevuld in je Community profiel. Dit is alleen zichtbaar voor de Ziggo-moderators.
Het komt in ieder geval goed!
Staat er in, ook klant nummer.
Al 6 maanden belooft men een oplossing maar kom geen stap verder.
Hi @Jezewski1293 wat een narigheid dat je al zo lang problemen ervaart met Mijn Ziggo, ZiggoGo en je beveiliging. Je hebt al van alles geprobeerd lees ik, goed dat je je meldt op onze Ziggo Community, welkom! Uit je bericht begrijp ik dat je een foutmelding krijgt wanneer je een registratie probeert te doen met je klantnummer. Kun je het klantnummer waarmee je de registratie wilt doen eens toevoegen in je Ziggo Community profiel, dan kan ik deze checken en verder op zoek gaan naar een oplossing.
Dat staat in mijn profiel
Dankjewel @Jezewski1293 kun je eens in je gmail kijken of je een e-mail met een link van ons hebt ontvangen?
Ja, heb ik.
Zo te zien werkt het nu!!! ik kan in ieder geval weer op mijnziggo en ziggo GO doet het ook.
Ongelovelijk dat het nu na een paar dagen wel opgeslost is en ik al 6 maanden aan het bellen ben geweest
Wooooohooooo !!!!!! Dat is hartstikke goed nieuws @Jezewski1293 ! Fijn! Ik zie nu ook een Mijn Ziggo account onder jouw naam. Met dezelfde inlog gegevens kun je nu ook in ZiggoGo en als je inlogt in je Mijn Ziggo account en je gaat naar het tabblad Internet, dan kun je ook je internet beveiliging instellen.
Super, bedankt. Endelijk!!!
O, wat fijn, en inderdaad, eindelijk! Het heeft even geduurd, wat erg jammer is, maar het is opgelost. Wat een geruststelling! Fijne dag verder @Jezewski1293
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.