Vraag
Reacties
Oplossing
rsmits56
Level 1

Waarom kan ik geen monteur bestellen?

Waarom kan ik geen monteur bestellen, wordt naar chat service doorgestuurd; deze is niet in gebruik

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @rsmits56,

Welkom op de vernieuwde Community!
Frustrerend dat contact krijgen over een monteursafspraak zo moeizaam ging, excuus daarvoor!

Gelukkig zie ik dat er later alsnog contact is geweest en dat een monteur je afgelopen dinsdag heeft geholpen.
Mocht er in de toekomst onverhoopt wat zijn: via Community helpen we graag 🙂

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Steefb
Level 20

De chat komt  te  voorschijn als er iemand beschikbaar is.

Je kunt een monteur online plannen .

De monteur | Klantenservice | Ziggo

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Als je een storingsmonteur wilt via de link De monteur | Klantenservice | Ziggo kom je uiteindelijk na een aantal stappen weer bij de chat uit.

Soms is bellen sneller 1200 via de telefoon van Ziggo of 0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.

DON PAPA
Level 17

Dat werkt al een paar weken niet, bij stap 9 word je dus automatisch naar een chat gestuurd. Ik had hetzelfde probleem 2 weken geleden en toen ik belde kreeg ik ook te horen dat het zelf online plannen van een monteur niet goed werkte via de website, maar wanneer het opgelost zou worden konden ze niet vertellen.... 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

De chat is wel in gebruik, alleen komt de chatbox pas naar voren als er iemand beschikbaar is, eerder was er altijd een chatbox en werd de wachtrij veel te lang met als gevolg pas een reactie na meer dan 20 minuten of langer.

0 Kudos
rsmits56
Level 1
Topicstarter

Thanks voor reactie; helaas ook via beide Telefoon nrs  lange wachttijden 

0 Kudos
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @rsmits56,

Welkom op de vernieuwde Community!
Frustrerend dat contact krijgen over een monteursafspraak zo moeizaam ging, excuus daarvoor!

Gelukkig zie ik dat er later alsnog contact is geweest en dat een monteur je afgelopen dinsdag heeft geholpen.
Mocht er in de toekomst onverhoopt wat zijn: via Community helpen we graag 🙂

0 Kudos
Ga naar reactie