Waarom kan ik geen monteur bestellen, wordt naar chat service doorgestuurd; deze is niet in gebruik
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @rsmits56,
Welkom op de vernieuwde Community!
Frustrerend dat contact krijgen over een monteursafspraak zo moeizaam ging, excuus daarvoor!
Gelukkig zie ik dat er later alsnog contact is geweest en dat een monteur je afgelopen dinsdag heeft geholpen.
Mocht er in de toekomst onverhoopt wat zijn: via Community helpen we graag 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De chat komt te voorschijn als er iemand beschikbaar is.
Je kunt een monteur online plannen .
Als je een storingsmonteur wilt via de link De monteur | Klantenservice | Ziggo kom je uiteindelijk na een aantal stappen weer bij de chat uit.
Soms is bellen sneller 1200 via de telefoon van Ziggo of 0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.
Dat werkt al een paar weken niet, bij stap 9 word je dus automatisch naar een chat gestuurd. Ik had hetzelfde probleem 2 weken geleden en toen ik belde kreeg ik ook te horen dat het zelf online plannen van een monteur niet goed werkte via de website, maar wanneer het opgelost zou worden konden ze niet vertellen....
De chat is wel in gebruik, alleen komt de chatbox pas naar voren als er iemand beschikbaar is, eerder was er altijd een chatbox en werd de wachtrij veel te lang met als gevolg pas een reactie na meer dan 20 minuten of langer.
Thanks voor reactie; helaas ook via beide Telefoon nrs lange wachttijden
Goedemiddag @rsmits56,
Welkom op de vernieuwde Community!
Frustrerend dat contact krijgen over een monteursafspraak zo moeizaam ging, excuus daarvoor!
Gelukkig zie ik dat er later alsnog contact is geweest en dat een monteur je afgelopen dinsdag heeft geholpen.
Mocht er in de toekomst onverhoopt wat zijn: via Community helpen we graag 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.