Ik heb geprobeerd mijn netflix account over te zetten naar Ziggo, want makkelijk alles op 1 factuur.
Ik heb de volgende stappen uitgevoerd:
1. Netflix account opzeggen.
2. Open Mijn Ziggo en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord
3. Selecteer het tabblad Producten
4. Ga naar het tabblad Televisie
5. Selecteer Streamingsdienst beheren
6. Klik op [Accepteren]
7. Klik op [Netflix]
8. Op de pagina van Netflig: Klik op [Doorgaan] en selecteer het abonnement
9. Klik op [Volgende]
10. Op de pagina Maak je Netflix-account: Klik op [Doorgaan]
11. Vul vervolgens de inloggen gegevens van je huidige Netflix account in en klik op [Doorgaan]
12. Je wordt nu doorgestuurd naar de start pagina van je Netflix account.
Hierna blijft het stil. Geen bevestigingsmail, in mijn ziggo account is niks terug te vinden en kan ik de gehele procedure opnieuw uitvoeren. Is het nu gelukt of niet, zo niet wat doe ik fout?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Loopt je oude account nog met een abonnement?
Ik vermoed dat je moet wachten tot het oude abonnement bij Netflix werkelijk is afgelopen en dan de nieuwe via Ziggo aanmaken.
Of is het account bij Netflix al afgelopen?
Dan is het wachten tot deze volledig is afgelopen op de laatste werkzame dag en dan kun je hem de volgende dag opnieuw activeren via Ziggo, heb dit ook eens ervaren met een wisseling.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Loopt je oude account nog met een abonnement?
Ik vermoed dat je moet wachten tot het oude abonnement bij Netflix werkelijk is afgelopen en dan de nieuwe via Ziggo aanmaken.
Of is het account bij Netflix al afgelopen?
Loopt idd nog wel
Dan is het wachten tot deze volledig is afgelopen op de laatste werkzame dag en dan kun je hem de volgende dag opnieuw activeren via Ziggo, heb dit ook eens ervaren met een wisseling.
Je hebt je zelf niet gemakkelijker gemaakt. Zelf houd ik dat juist graag apart. Bij aparte facturen kan ik exact zien wat ik voor Netflix betaal. Als dat “verborgen” zit in de Ziggo factuur heb je veel minder overzicht in het voordeel van de providers, dan vallen prijsverhogingen minder snel op en blijf je misschien onbedoeld langer abonnee. Als je in de toekomst zou overstappen naar een andere internet/tv provider heb je weer het gedoe van opzeggen en opnieuw aanmelden
Dat klopt, dat heb ik ook overwogen, en toch hiervoor gekozen. Maar dan moet het wel werken!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.