Vraag
Reacties
Oplossing
S.noordman
Level 9

Waarom kan ik Netflix niet activeren?

Ik heb geprobeerd mijn netflix account over te zetten naar Ziggo, want makkelijk alles op 1 factuur.

Ik heb de volgende stappen uitgevoerd:

1. Netflix account opzeggen.

2. Open Mijn Ziggo en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord

3. Selecteer het tabblad Producten

4. Ga naar het tabblad Televisie

5. Selecteer Streamingsdienst beheren

6. Klik op [Accepteren]

7. Klik op [Netflix]

8. Op de pagina van Netflig: Klik op [Doorgaan] en selecteer het abonnement

9. Klik op [Volgende]

10. Op de pagina Maak je Netflix-account: Klik op [Doorgaan]

11. Vul vervolgens de inloggen gegevens van je huidige Netflix account in en klik op [Doorgaan]

12. Je wordt nu doorgestuurd naar de start pagina van je Netflix account.

Hierna blijft het stil. Geen bevestigingsmail, in mijn ziggo account is niks terug te vinden en kan ik de gehele procedure opnieuw uitvoeren. Is het nu gelukt of niet, zo niet wat doe ik fout?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Loopt je oude account nog met een abonnement?

Ik vermoed dat je moet wachten tot het oude abonnement bij Netflix werkelijk is afgelopen en dan de nieuwe via Ziggo aanmaken.

Of is het account bij Netflix al afgelopen?

Bekijk in context

Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dan is het wachten tot deze volledig is afgelopen op de laatste werkzame dag en dan kun je hem de volgende dag opnieuw activeren via Ziggo, heb dit ook eens ervaren met een wisseling.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Loopt je oude account nog met een abonnement?

Ik vermoed dat je moet wachten tot het oude abonnement bij Netflix werkelijk is afgelopen en dan de nieuwe via Ziggo aanmaken.

Of is het account bij Netflix al afgelopen?

S.noordman
Level 9
Topicstarter

Loopt idd nog wel

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dan is het wachten tot deze volledig is afgelopen op de laatste werkzame dag en dan kun je hem de volgende dag opnieuw activeren via Ziggo, heb dit ook eens ervaren met een wisseling.

Karel.
Level 17

Je hebt je zelf niet gemakkelijker gemaakt. Zelf houd ik dat juist graag apart. Bij aparte facturen kan ik exact zien wat ik voor Netflix betaal. Als dat “verborgen” zit in de Ziggo factuur heb je veel minder overzicht in het voordeel van de providers, dan vallen prijsverhogingen minder snel op en blijf je misschien onbedoeld langer abonnee. Als je in de toekomst zou overstappen naar een andere internet/tv provider heb je weer het gedoe van opzeggen en opnieuw aanmelden 

0 Kudos
S.noordman
Level 9
Topicstarter

Dat klopt, dat heb ik ook overwogen, en toch hiervoor gekozen. Maar dan moet het wel werken!