1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Kevins85

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Waarom is mijn korting vervallen bij het aanpassen van mijn abonnement?

Ik dacht mijn abonnement aan te passen omdat ik nu maar 2 dagen terug kan kijken.

Dus ik heb het laatste abonnement qua tv genomen omdat ik ook Ziggo sport totaal had.

Nu is de korting die ik had gekregen bij het afsluiten weg en ook de Disney+ voor zover ik kan zien verdwenen.

Het moet toch gewoon mogelijk zijn om delen van het abonnement aan te passen zonder dat  het hele abonnement aangepast wordt en de kortingen die dan ook niet meer worden gegeven.

Kan dit op een of andere manier weer terug gedraaid worden?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8395Posts
  • 2465Oplossingen
  • 4205Likes

Hi @Kevins85 

Je had het waarschijnlijk al gezien, maar je hebt van mij een e-mail gekregen ter bevestiging dat ik de korting heb gewijzigd naar 7 maanden 50% korting. Dit is de resterende periode waar je ook nog recht op zou hebben. De bevestiging heb je inmiddels ook al goedgekeurd. Heel fijn! 🙂

Er waren vanmiddag wat problemen met het bestelsysteem, dus ik wilde later vandaag even controleren of alles goed was verwerkt voordat ik een berichtje de deur uit zou doen.  Dus zodoende dat je eerder de bevestiging per e-mail had ontvangen dan een berichtje hier 🙂

Bekijk in context

8 Reacties 8
Meldingen
Aan Uit
anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10638Posts
  • 601Oplossingen
  • 3094Likes

bij het wijzigen van het abonnement kunnen kortingen komen te vervallen,

een moderator komt binnen enkele werkdagen langs het topic en kan kijken wat ze voor je kunnen doen om het te herstellen,

voor 7 dagen terug kijken replay-tv met de next (mini) en cloud opname is idd minimaal tv compleet vereist,

met tv start is via de next (mini) maar 2 dagen replay-tv maar via Ziggo go kun je wel 7 dagen terug kijken,

ook is cloud opname met tv start helaas niet mogelijk

Pasi

Level 19
  • 10801Posts
  • 512Oplossingen
  • 5987Likes

@Kevins85  schreef:

...

Nu is de korting die ik had gekregen bij het afsluiten weg en ook de Disney+ voor zover ik kan zien verdwenen.

Het moet toch gewoon mogelijk zijn om delen van het abonnement aan te passen zonder dat  het hele abonnement aangepast wordt en de kortingen die dan ook niet meer worden gegeven.

Kan dit op een of andere manier weer terug gedraaid worden?

Hallo,

Ziggo wil natuurlijk die korting zo snel mogelijk weg werken, want dat kost Ziggo alleen maar geld.

Als u een goedkoper abonnement zou kiezen, dan kan ik het nog begrijpen dat Ziggo gaat sputteren. Maar u neemt een iets duurder abonnement en daar zou Ziggo toch blij om moeten zijn ( en dan juist niet uw korting moeten weg graaien ).

Hopelijk is een Ziggo moderator wel zo coulant om uw abonnement aan te passen mét behoud van uw kortingen.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2939Posts
  • 316Oplossingen
  • 1434Likes

Goedemorgen! @Kevins85 

Als je wat meer dagen terug wil kijken, dan is inderdaad een hoger abonnement nodig :)! 

Nu is het zo dat de korting blijft als het abonnement aangepast wordt. Wil jij je gegevens in je profiel plaatsen? Dan kijk ik even voor je wat er gebeurt is en of ik de korting nog kan herstellen! 

Kevins85
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb mijn gegevens aangepast. Dankjewel dat je even mee wil kijken. 🙂

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2939Posts
  • 316Oplossingen
  • 1434Likes

Top dat je zo snel reageert! @Kevins85 

De korting staat nog gewoon actief gelukkig. Dit staat ook op de bevestiging die je hebt gekregen gister. 

Disney+ staat ook nog gewoon actief! Ook die kan je nog blijven gebruiken! 

Kevins85
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ziggo.jpg

Hier staat de korting die ik had afgesproken in de winkel aangezien ik pas 4-5 maanden deze korting heb gekregen is natuurlijk die 10 euro niet vergelijkbaar.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8395Posts
  • 2465Oplossingen
  • 4205Likes

Hi @Kevins85 

Je had het waarschijnlijk al gezien, maar je hebt van mij een e-mail gekregen ter bevestiging dat ik de korting heb gewijzigd naar 7 maanden 50% korting. Dit is de resterende periode waar je ook nog recht op zou hebben. De bevestiging heb je inmiddels ook al goedgekeurd. Heel fijn! 🙂

Er waren vanmiddag wat problemen met het bestelsysteem, dus ik wilde later vandaag even controleren of alles goed was verwerkt voordat ik een berichtje de deur uit zou doen.  Dus zodoende dat je eerder de bevestiging per e-mail had ontvangen dan een berichtje hier 🙂

Kevins85
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik had de mail inderdaad gezien dankjewel.