Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heel raar beleid in ieder geval.
Nu ben ik alleen vergeten te vragen wat er dan gebeurt als ik dan per direct mijn abonnement opzeg en morgen terug bel om een Alles-in-1 pakket aan te schaffen? Dat telefoontje scheelt mij namelijk €185,-
Andre Verbeek wrote:
Of bel met de klantenservice? Bij persoonlijk contact kan je vragen om bestaande abo te upgraden. Zelf had ik dat ook gedaan en kreeg een aantal maanden dezelfde korting als een nieuwe klant.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.