RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Waar vinden we Muziek On Demand?

Op deze pagina https://www.ziggo.nl/televisie/digitale-radio word verwezen naar muziek ondemand is dat nog accuraat, hoe en waar is dit portaal te vinden, wij nemen Movies & Series XL af de clips die genoemd worden kan ik niet vinden, uiteraard hebben we wel de diverse muziek kanalen.

Muziek On Demand

Muziek On Demand is een speciaal portaal dat toegang biedt tot een reusachtig aanbod aan muziek. Precies de muziek die je wilt horen, wanneer je wilt. Je betaalt slechts € 0,49 per clip, of € 1,49 per playlist.

Bovendien kun je ook karaokeclips bestellen en direct meezingen in je woonkamer. Met Movies & Series XL heb je zelfs onbeperkt en altijd toegang tot meer dan 2.000 clips in alle genres.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi allen!
We hebben een update ontvangen! De informatie op de website was inderdaad niet correct en actueel zoals Paul al vermoedde. Het blok van Muziek on Demand is dan door hen verwijderd van de website. Bedankt voor jullie oplettendheid! 🙂

Bekijk in context

9 Reacties 9
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Goede vraag, ben wel benieuwd. 
Had deze informatie ook nog nooit eerder gezien op de site van Ziggo.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Ben wezen zoeken en niet kunnen vinden.  Een heel goede vraag die het moderatieteam kan voorleggen aan de heer R. Clemens, die ongetwijfeld het antwoord kent.

RoWi.
Topicstarter
Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ik kan me nog voorstellen dat dit enkel voor de klanten met een Next beschikbaar is, dan voel ik mij als afnemer van Movies & Series XL ter aanvulling van TV Start wel zwaar gediscrimineerd.

 

Het gaat er mij niet zozeer om dat ik dit nodig heb, het gaat er meer om hoe en waar vinden we bijvoorbeeld die meer dan 2.000 clips? 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Rowi, ik heb een Next + tv MAX en kan radio on demand niet vinden. Ook 2000 clips zie je niet eenvoudig over het hoofd. Maar ik ben er nog niet één tegen gekomen.

Ik ga deze vraag eens voorleggen aan het moderatieteam, en zo nodig kan iemand van hen de vraag doorspelen naar eerdergenoemde heer Clemens.

RoWi.
Topicstarter
Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dank voor deze update @KBX458 

Het kan marketing taal zijn voor de muziek zenders en radiokanalen.  Dan werkt de tekst wel heel verwarrend.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Ik zie wel veel radiozenders. Maar ik kan nergens mijn geld kwijt om van on demand muziek te genieten.

Heel verwarrend die marketing taal, die ik vroeger nooit heb geleerd op school.😪

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @Rowi, @KBX458 en @EnergieBoy,

Goed opgemerkt van jullie! Ik kan deze optie zelf ook nergens terugvinden op de Mediabox Next. Ik heb jullie feedback gelijk doorgegeven aan de collega's van
de afdeling Content en onze website. Ik vermoed dat de informatie niet actueel is. Zodra ik een terugkoppeling heb laat ik het weten. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi allen!
We hebben een update ontvangen! De informatie op de website was inderdaad niet correct en actueel zoals Paul al vermoedde. Het blok van Muziek on Demand is dan door hen verwijderd van de website. Bedankt voor jullie oplettendheid! 🙂

RoWi.
Topicstarter
Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Fijn nu weet ik in ieder geval dat ik niet iets over het hoofd zag, dank voor de update.

Uitgelicht topic