Prijswijziging per 1 juli 2022
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goededag,
Ik was benieuwd naar de verloopdatum van mijn contract alleen ik kon deze niet terugvinden in MijnZiggo. Weet iemand waar ik dit wel kan vinden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Joelltoonen
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Ik heb direct een kijkje voor je achter de schermen genomen en heb een kort maar krachtig antwoord op je vraag. Je hebt op dit moment geen jaarcontract meer bij ons. Dit betekent dus dat jouw abonnement maandelijks opzegbaar is.
Als je in je Mijn Ziggo onder producten niet de vermelding ziet "maandelijks aanpasbaar", dan is er waarschijnlijk sprake van een contract van bepaalde duur.
Een moderator kan dan over de contractduur duidelijkheid over verschaffen.
Men komt meestal binnen 2 werkdagen langs de topics.
Hi @Joelltoonen
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Ik heb direct een kijkje voor je achter de schermen genomen en heb een kort maar krachtig antwoord op je vraag. Je hebt op dit moment geen jaarcontract meer bij ons. Dit betekent dus dat jouw abonnement maandelijks opzegbaar is.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...