1
Vraag
2
Reacties
Joelltoonen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waar vind ik mijn contractduur

Goededag,

 

Ik was benieuwd naar de verloopdatum van mijn contract alleen ik kon deze niet terugvinden in MijnZiggo. Weet iemand waar ik dit wel kan vinden?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 6053Posts
  • 1558Oplossingen
  • 2126Likes

Hi @Joelltoonen
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ik heb direct een kijkje voor je achter de schermen genomen en heb een kort maar krachtig antwoord op je vraag. Je hebt op dit moment geen jaarcontract meer bij ons. Dit betekent dus dat jouw abonnement maandelijks opzegbaar is. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 7881Posts
  • 346Oplossingen
  • 4128Likes

Als je in je Mijn Ziggo onder producten niet de vermelding ziet "maandelijks aanpasbaar",  dan is er waarschijnlijk sprake van een contract van bepaalde duur.

Een moderator kan dan over de contractduur duidelijkheid over verschaffen.

Men komt meestal binnen 2 werkdagen langs de topics.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 6053Posts
  • 1558Oplossingen
  • 2126Likes

Hi @Joelltoonen
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ik heb direct een kijkje voor je achter de schermen genomen en heb een kort maar krachtig antwoord op je vraag. Je hebt op dit moment geen jaarcontract meer bij ons. Dit betekent dus dat jouw abonnement maandelijks opzegbaar is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates